Blog

W tym miejscu znajdziesz najnowsze informacje na temat rozwoju systemu, jego nowych funkcji, oraz zmian jakie wprowadziliśmy.

Wyzwania branży e-commerce na rok 2024.

Wyzwania branży e-commerce na rok 2024.

Nowy rok 2024  Pożegnaliśmy stary 2023 rok i pełni optymizmu witamy nowy 2024 rok. W dzisiejszym artykule wskażemy jakie – według zespołu SellPander wyzwania czekają branżę e-commerce w obecnym 2024 rok. W prognozach wzięliśmy pod uwagę zachowania konsumentów,...

czytaj dalej

Biuletyn informacyjny – zmiana cenników w 2024 r.

Szanowni Państwo, w związku ze wzrostem kosztów prowadzenia działalności oraz w trosce o utrzymanie świadczonych przez nas usług na odpowiednim poziomie, jesteśmy zmuszeni wprowadzić korektę cen naszych produktów. Zmiany w cenniku będą obowiązywać od dnia 03.01.2024...

czytaj dalej
Automatyzacja  – konieczność nadchodzących czasów? 

Automatyzacja  – konieczność nadchodzących czasów? 

Wstęp Automatyzacja  - konieczność nadchodzących czasów?  W obliczu dynamicznego rozwoju naszych czasów, przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na automatyzację procesów we własnych firmach. Według raportu Deloitte, rynek zautomatyzowanych technologii, takich jak...

czytaj dalej
3 nieoczywiste korzyści płynące z automatyzacji w e-commerce

3 nieoczywiste korzyści płynące z automatyzacji w e-commerce

Wstęp 3 nieoczywiste korzyści płynące z automatyzacji w e-commerce. E-commerce rozwija się w zawrotnym tempie, a konkurencja na rynku stała się bardzo zacięta. W obliczu tak drastycznych zmian przedsiębiorcy szukają sposobów na efektywne zarządzanie swoimi sklepami...

czytaj dalej
Rola i znaczenie analizy koszykowej w e-commerce

Rola i znaczenie analizy koszykowej w e-commerce

Wstęp Rola i znaczenie analizy koszykowej w e-commerce. E-commerce, znane również jako handel elektroniczny, to sektor, który w ostatnich latach doświadcza dynamicznego rozwoju. To jest epoka cyfryzacji, w której zdolność do skutecznego zarządzania sklepem...

czytaj dalej
Jak wykorzystać analizę behawioralną w strategii e-commerce?

Jak wykorzystać analizę behawioralną w strategii e-commerce?

Jak wykorzystać analizę behawioralną w strategii e-commerce? E-commerce, czyli handel elektroniczny, dynamicznie rozwija się na przestrzeni ostatnich lat. Nic dziwnego – przeniesienie sprzedaży do internetu otwiera nowe możliwości dla biznesu, oferując szerokie...

czytaj dalej
Jak zastosować geotargeting w strategii e-commerce?

Jak zastosować geotargeting w strategii e-commerce?

Wstęp Bill Gates kiedyś powiedział: "Jeżeli twój biznes nie jest w internecie, to twój biznes nie istnieje". W dzisiejszym cyfrowym świecie, ten cytat nabiera nowego wymiaru. Geotargeting jest jednym z tych aspektów biznesu online, które przekształcają sposób, w jaki...

czytaj dalej
Jak stworzyć silną tożsamość i wyróżnić się na rynku?

Jak stworzyć silną tożsamość i wyróżnić się na rynku?

Jak stworzyć silną tożsamość i wyróżnić się na rynku? We współczesnym świecie e-commerce, rozwijającym się z niewiarygodną prędkością, otwarcie własnego biznesu online jest często porównywane do “znalezienia igły w stogu siana”. Wirtualne przestrzenie handlowe są...

czytaj dalej
Jak sprzedawać na Allegro i innych marketplace’ach?

Jak sprzedawać na Allegro i innych marketplace’ach?

Wprowadzenie Jak sprzedawać na Allegro i innych marketplace'ach? Cyfrowa rewolucja przyniosła ze sobą mnóstwo możliwości dla sprzedawców na całym świecie. Marketplace, takie jak Allegro, eBay czy Amazon, stały się kluczowymi graczami w handlu online, oferując szerokie...

czytaj dalej

Bądź na bieżąco

Dołącz do naszego newsletter’a i bądź na bieżąco z najnowszymi zmianami w serwisie. Obiecujemy, że twój adres e-mail nie zostanie udostępniony osobom trzecim