SellPander CRM

W pełni zintegrowany z Allegro i Baselinkerem system CRM, pozwalający na zautomatyzowaną obsługę klientów!

Moduł „SellPander CRM” oferuje szereg funkcji pozwalających na obsługę klientów ze sklepów internetowych oraz Allegro. Zawiera on między innymi obsługę maili, obsługę dyskusji Allegro, autorespondery a także wiele więcej!.

 

 

Co zyskujesz?

Dzięki zastosowaniu modułu SellPander CRM” w Twojej firmie, możesz zyskać:

Perfekcyjna obsługa klientów

Skorzystaj z naszych narzędzi aby jeszcze lepiej i szybciej obsługiwać zapytania i wiadomości od klientów, a także rozwiązywać spory

Automatyzacja procesów

Jeszcze bardziej zautomatyzuj procesy w swojej firmie dzięki rozbudowie panelu Baselinkera o funkcję CRM.

Oszczędność czasu

Oszczędzaj czas, który musiałbyś przeznaczyć na przełączanie się pomiędzy poszczególnymi systemami, kontami Allegro i pocztą

Autorespondery

Dzięki naszym autoresponderom nie będziesz musiał przejmować się czasami odpowiedzi na pierwsze wiadomości od kupujących

Logowanie

Dzięki naszemu systemowi logowania będziesz dokładnie widział kto i kiedy odpowiedział na daną wiadomość od klienta

Jeden punkt zarządzania

Nasz system pozwoli Ci na przeniesienie całej komunikacji z klientami do jednego miejsca. Koniec z przełączaniem się między kartami, systemami i kontami.

Co dokładnie otrzymujesz?

Zobacz co dokładnie otrzymujesz w ramach subskrypcji. Nie znalazłeś interesującej Cię funkcji? Skontaktuj się z nami!

Obsługa dyskusji Allegro

Obsługa dyskusji z wielu kont

Dodaj ile tylko chcesz kont Allegro i obsługuj dyskusje z nich wszystkich w jednym miejscu. Z wykorzystaniem naszej wtyczki Chrome możesz obsługiwać dyskusje Allegro nawet nie wychodząc z Baselinkera! Nasz system pozwoli Ci stworzyć szablony odpowiedzi, a także poinformuje kto odpowiedział na którą wiadomość.

 

Obsługa wiadomości E-mail

Obsługa wiadomości mailowych ze sklepu bądź Centrum Wiadomości Allegro

Podłącz do naszego systemu swoje konta Email przypisane do Allegro lub sklepu i obsługuj wiadomości z nich wszystkich w jednym miejscu. Nasz system pozwoli Ci stworzyć szablony odpowiedzi, a także poinformuje kto odpowiedział na którą wiadomość.

Autorespondery

Automatyczne odpowiedzi na zapytania klientów

Dzięki funkcji autoresponderów nie będziesz już dłużej musiał przejmować się terminowymi odpowiedziami na wiadomości. Zaoszczędzisz więc czas, który musiałbyś poświęcić na wyjątkowo częste sprawdzanie wiadomości, jak również nerwy które idą z tym w parze.

Wtyczka Chrome

Obsługa klientów bezpośrednio z poziomu Baselinkera!

Dzięki naszej wtyczce Chrome cały ciężar obsługi wiadomości i dyskusji przeniesiesz bezpośrednio do panelu Baselinkera! Dyskusje i wiadomości będziesz mógł znaleźć w nowej, osobnej zakładce, a także wyświetlą się one na karcie zamówienia.

Wybierz plan najlepszy
dla Ciebie

Zdecyduj, która konfiguracja najbardziej odpowiada Twoim potrzebom
i zautomatyzuj swoją sprzedaż już dziś!