W jaki sposób wgrać etykietę?

W tym artykule wyjaśniamy w jaki sposób należy wgrać etykietę przez panel kliencki, tak aby było możliwe jej automatyczne wydrukowanie z wykorzystaniem systemu SellPander i integracji Cloud Print.

Wgrywanie etykiet

Aby wgrać etykietę, otwórz przeglądarkę i wejdź na adres podany Ci przez hurtownika. Jeżeli podany adres jest poprawny, zostaniesz poproszony o zalogowanie się do systemu. Jeżeli nie posiadasz konta w systemie SellPander, możesz je za darmo założyć.

  • SellPander
Fig. 1 – Panel logowania

Po zalogowaniu się do systemu wyświetlona zostanie tabel z zamówieniami do których możliwe jest wgranie etykiety. Jeżeli nie widzisz któregoś zamówienia, prawdopodobnie jest ono jeszcze przetwarzane przez hurtownie. Jeżeli nie widzisz żadnego zamówienia, skontaktuj się z hurtownikiem. Zamówienia dopasowywane są na podstawie numeru NIP podanego przy zakładaniu konta oraz tego znajdującego się w zamówieniu.

  • SellPander
Fig, 2 – Tabela wgrywania etykiet

W celu wgrania etykiety do odpowiedniego zamówienia odnajdź jego numer na liście, a następnie kliknij przycisk „Wybierz plik”. Wymagany format pliku etykiety pdf. Następnie wgraj kolejne etykiety lub kliknij przycisk „prześlij”. Jeżeli podany plik był prawidłowy, zostaniesz poinformowany o zapisaniu etykiet stosownym komunikatem.

  • SellPander
Fig. 3 – Wgrane etykiety

Powiązane artykuły

Konfiguracja modułu Dropshipping w panelu SellPander

Konfiguracja automatycznego drukowania etykiet

Spis treści

Zapisz się do naszego newslettera!

Zapisz się do naszego newslettera!

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami, ofertami i wydarzeniami? Dołącz do naszej społeczności i otrzymuj informacje prosto na swoją skrzynkę e-mail!

Dziękujemy za zapisanie się! Twoja subskrypcja została pomyślnie zarejestrowana. Czekaj na najnowsze wiadomości i oferty, które otrzymasz prosto na Swoją skrzynkę e-mail.