W tym artykule wyjaśniamy w jaki sposób należy wgrać etykietę przez panel kliencki, tak aby było możliwe jej automatyczne wydrukowanie z wykorzystaniem systemu SellPander i integracji Cloud Print.
Wgrywanie etykiet
Aby wgrać etykietę, otwórz przeglądarkę i wejdź na adres podany Ci przez hurtownika. Jeżeli podany adres jest poprawny, zostaniesz poproszony o zalogowanie się do systemu. Jeżeli nie posiadasz konta w systemie SellPander, możesz je za darmo założyć.
Po zalogowaniu się do systemu wyświetlona zostanie tabel z zamówieniami do których możliwe jest wgranie etykiety. Jeżeli nie widzisz któregoś zamówienia, prawdopodobnie jest ono jeszcze przetwarzane przez hurtownie. Jeżeli nie widzisz żadnego zamówienia, skontaktuj się z hurtownikiem. Zamówienia dopasowywane są na podstawie numeru NIP podanego przy zakładaniu konta oraz tego znajdującego się w zamówieniu.
W celu wgrania etykiety do odpowiedniego zamówienia odnajdź jego numer na liście, a następnie kliknij przycisk „Wybierz plik”. Wymagany format pliku etykiety pdf. Następnie wgraj kolejne etykiety lub kliknij przycisk „prześlij”. Jeżeli podany plik był prawidłowy, zostaniesz poinformowany o zapisaniu etykiet stosownym komunikatem.