fbpx
W jaki sposób ustawić automatyczne drukowanie etykiet?

W tym artykule wyjaśniamy w jaki sposób skonfigurować automatyczne drukowanie etykiet wgranych przez kontrahentów za pomocą panelu klienckiego SellPander.

W celu prawidłowego działania drukowania, wymagane jest uzupełnienie odpowiednich informacji w zakładce “Dropshipping” w panelu SellPander. Jeżeli jeszcze nie uzupełniłeś tych danych, skorzystaj z tego artykułu.

Konfiguracja automatycznego drukowania

W celu skonfigurowania usługi automatycznego drukowania, wymagane są:

a) Konto w systemie Cloud Print (na ten moment wspierane są system PrintNode oraz SellIntegro CloudPrint)

b) Indywidualny adres URL służący drukowaniu etykiet. Można go znaleźć, logując się na swoje konto w systemie SellPander, a następnie wybierając zakładkę “Dropshipping” z głównego menu.

Gdy mamy już przygotowany ów adres, musimy uzupełnić go o ID drukarki na której ma następować druk. ID drukarki możemy znaleźć logując się na konto Printnode i wybierając zakładkę “Devices” z nawigacji bocznej.

  • SellPander
Fig. 1 – Zakładka “Devices” w PrintNode

Numery ID poszczególnych drukarek znajdują się po ich prawej stronie, zaraz po znaku ‘-‘.

W przypadku korzystania z oprogramowania firmy SellIntegro, numery ID drukarek można znaleźć w głównym oknie po uruchomieniu integracji.

  • SellPander
Fig. 2 – Drukarki dostępne w usłudze SellIntegro CloudPrint

Mając już ID odpowiedniej drukarki, należy zmodyfikować podany w panelu adres URL zamieniając frazę “{ID_DRUKARKI}” na wybrany identyfikator. Tak przygotowany adres URL jest gotowy do zastosowania. Przykładowe zastosowanie z użyciem automatycznych akcji zostało przedstawione poniżej.

  • SellPander
Fig. 3 – Automatyczna akcja

Tak skonfigurowana automatyczna akcja pozwoli na automatyczne wydrukowanie etykiety po spakowaniu zamówienia.

Powiązane artykuły

Konfiguracja modułu Dropshipping w panelu SellPander

W jaki sposób wgrywać etykiety?

Spis treści