W tym artykule wyjaśnimy w jaki sposób działa wtyczka Chrome SellPander dla CRM.
Wtyczka Chrome SellPander
W celu ułatwienia korzystania ze wszystkim funkcji, jakie daje SellPander CRM przygotowaliśmy wtyczkę do przeglądarki Chrome. Wtyczka pozwala na przeniesienie informacji z panelu SellPander do panelu BaseLinker.
Aby zainstalować wtyczkę wejdź na stronę: https://chrome.google.com/webstore/detail/sellpander/agbflpkalbjfffobgpclklkdildfclmh?hl=pl i kliknij przycisk “Dodaj do chrome”.
Po zainstalowaniu wtyczki należy się do niej zalogować za pomocą danych do logowania SellPander.
Automatycznie po zalogowaniu do wtyczki, logując się do BaseLinkera w menu pojawia się zakładka “SellPander CRM”.
Po zainstalowaniu wtyczki i zalogowaniu do BaseLinkera znajdziesz 4 różne zakładki – wymiana wiadomości/dyskusji, konta, konwersacje/dyskusje oraz wiadomości w ramach danej konwersacji/dyskusji. Nie musisz logować się do osobnych aplikacji. Nad listą Klientów znajduje się lejek do filtrowania statusów – zamknięte, rozwiązane, w trakcie. Klikając w opcje zaawansowane możesz użyć systemu filtrowania i wyszukiwania. Widzisz też priorytety – działa to dokładnie tak, jak w aplikacji Sellpander, jedyną różnicą jest to, że widzisz ten moduł bezpośrednio w oknie Baselinkera.
Zakładka “Konta” zawiera listę wszystkich Twoich kont.
W tego poziomu możesz również wysłać wiadomość bezpośrednio do Klienta.