fbpx
Wtyczka Chrome Sellpander dla CRM

W tym artykule wyjaśnimy w jaki sposób działa wtyczka Chrome SellPander dla CRM.

Wtyczka Chrome SellPander

W celu ułatwienia korzystania ze wszystkim funkcji, jakie daje SellPander CRM przygotowaliśmy wtyczkę do przeglądarki Chrome. Wtyczka pozwala na przeniesienie informacji z panelu SellPander do panelu BaseLinker. 

Aby zainstalować wtyczkę wejdź na stronę: https://chrome.google.com/webstore/detail/sellpander/agbflpkalbjfffobgpclklkdildfclmh?hl=pl i kliknij przycisk “Dodaj do chrome”.

  • SellPander
Fig. 1 Instalowanie wtyczki Chrome SellPander

Po zainstalowaniu wtyczki  należy się do niej zalogować za pomocą danych do logowania SellPander. 

  • SellPander
Fig. 2 – Logowanie do wtyczki Chrome SellPander

Automatycznie po zalogowaniu do wtyczki, logując się do BaseLinkera w menu pojawia się zakładka “SellPander CRM”

  • SellPander
Fig. 3 – Wtyczka widoczna po zalogowaniu do panelu BaseLinker

Po zainstalowaniu wtyczki i zalogowaniu do BaseLinkera znajdziesz 4 różne zakładki – wymiana wiadomości/dyskusji, konta, konwersacje/dyskusje oraz wiadomości w ramach danej konwersacji/dyskusji. Nie musisz logować się do osobnych aplikacji. Nad listą Klientów znajduje się lejek do filtrowania statusów – zamknięte, rozwiązane, w trakcie. Klikając w opcje zaawansowane możesz użyć systemu filtrowania i wyszukiwania. Widzisz też priorytety – działa to dokładnie tak, jak w aplikacji Sellpander, jedyną różnicą jest to, że widzisz ten moduł bezpośrednio w oknie Baselinkera.

  • SellPander
Fig. 4 Zakładki widoczne po zainstalowaniu wtyczki Chrome SellPander
  • SellPander
Fig 5. – Wiadomości i dyskusje w panelu BaseLinker

Zakładka “Konta” zawiera listę wszystkich Twoich kont. 

  • SellPander
Fig. 6 – Filtrowanie statusów wiadomości

W tego poziomu możesz również wysłać wiadomość bezpośrednio do Klienta. 

  • SellPander
Fig. 7 Wysyłanie wiadomości do Klienta

Spis treści