W tym artykule pokazujemy, w jaki sposób dezaktywować konto, usunąć je, a także, w jaki sposób je przywrócić.
Dezaktywacja konta
Pracownicy marki SellPander dokładają wszelkich starań, aby korzystanie z systemu było jak najbardziej korzystne i przyjemne dla każdego użytkownika. Jeżeli jednak chcesz nas opuścić, możesz skorzystać z poniższej procedury.
Aby usunąć konto, zaloguj się do panelu aplikacji SellPander, a następnie przejdź do zakładki ustawienia i wybierz sekcję „Konto”.
Następnie kliknij przycisk „Dezaktywuj konto”. Na ekranie wyświetli się monit informacyjny. Jeżeli jesteś pewien, że chcesz dezaktywować konto, skontaktuj się z wsparciem SellPander.
Kontakt z wsparciem spowoduje zgłoszenie konta do usunięcia i wylogowanie z systemu. Przez okres 10 dni możesz przywrócić konto, wraz ze wszystkimi danymi. Po tym okresie konto zostanie permanentnie usunięte z systemu i odzyskanie jakichkolwiek danych nie będzie możliwe.
Przywracanie konta
Jeżeli zmienisz zdanie i zechcesz przywrócić konto, możesz to zrobić przez okres 10-ciu dni od daty oznaczenia konta jako nieaktywne. Aby tego dokonać, zaloguj się na swoje konto, które wcześniej dezaktywowałeś.
Na twoim ekranie wyświetlony zostanie monit informujący o tym, że konto zostało dezaktywowane. Aby przywrócić konto, kliknij przycisk „Reaktywuj konto”.