W tym artykule pokazujemy, w jaki sposób dezaktywować konto, usunąć je, a także, w jaki sposób je przywrócić.
Dezaktywacja konta
Pracownicy marki SellPander dokładają wszelkich starań, aby korzystanie z systemu było jak najbardziej korzystne i przyjemne dla każdego użytkownika. Jeżeli jednak chcesz nas opuścić, możesz skorzystać z poniższej procedury.
Aby usunąć konto, zaloguj się do panelu aplikacji SellPander, a następnie przejdź do zakładki ustawienia i wybierz sekcję “Konto”.
Następnie kliknij przycisk “Dezaktywuj konto”. Na ekranie wyświetli się monit potwierdzający. Jeżeli jesteś pewien, że chcesz dezaktywować konto, kliknij przycisk “Dezaktywuj”.
Kliknięcie przycisku spowoduje oznaczenia konta do usunięcia i wylogowanie z systemu. Przez okres 10 dni możesz przywrócić konto, wraz ze wszystkimi danymi. Po tym okresie konto zostanie permanentnie usunięte z systemu i odzyskanie jakichkolwiek danych nie będzie możliwe.
Przywracanie konta
Jeżeli zmienisz zdanie i zechcesz przywrócić konto, możesz to zrobić przez okres 10-ciu dni od daty oznaczenia konta jako nieaktywne. Aby tego dokonać, zaloguj się na swoje konto, które wcześniej dezaktywowałeś.
Na twoim ekranie wyświetlony zostanie monit informujący o tym, że konto zostało dezaktywowane. Aby przywrócić konto, kliknij przycisk “Reaktywuj konto”.