W jaki sposób usunąć konto?

W tym artykule pokazujemy, w jaki sposób dezaktywować konto, usunąć je, a także, w jaki sposób je przywrócić.

Dezaktywacja konta

Pracownicy marki SellPander dokładają wszelkich starań, aby korzystanie z systemu było jak najbardziej korzystne i przyjemne dla każdego użytkownika. Jeżeli jednak chcesz nas opuścić, możesz skorzystać z poniższej procedury.

Aby usunąć konto, zaloguj się do panelu aplikacji SellPander, a następnie przejdź do zakładki ustawienia i wybierz sekcję „Konto”.

  • SellPander
Fig. 1 – Zakładka ustawienia, sekcja konto

Następnie kliknij przycisk „Dezaktywuj konto”. Na ekranie wyświetli się monit informacyjny. Jeżeli jesteś pewien, że chcesz dezaktywować konto, skontaktuj się z wsparciem SellPander.

  • SellPander
Fig. 2 – Monit informacyjny

Kontakt z wsparciem spowoduje zgłoszenie konta do usunięcia i wylogowanie z systemu. Przez okres 10 dni możesz przywrócić konto, wraz ze wszystkimi danymi. Po tym okresie konto zostanie permanentnie usunięte z systemu i odzyskanie jakichkolwiek danych nie będzie możliwe.

Przywracanie konta

Jeżeli zmienisz zdanie i zechcesz przywrócić konto, możesz to zrobić przez okres 10-ciu dni od daty oznaczenia konta jako nieaktywne. Aby tego dokonać, zaloguj się na swoje konto, które wcześniej dezaktywowałeś.

Na twoim ekranie wyświetlony zostanie monit informujący o tym, że konto zostało dezaktywowane. Aby przywrócić konto, kliknij przycisk „Reaktywuj konto”.

  • SellPander
Fig. 3 – Reaktywacja konta

Spis treści

Zapisz się do naszego newslettera!

Zapisz się do naszego newslettera!

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami, ofertami i wydarzeniami? Dołącz do naszej społeczności i otrzymuj informacje prosto na swoją skrzynkę e-mail!

Dziękujemy za zapisanie się! Twoja subskrypcja została pomyślnie zarejestrowana. Czekaj na najnowsze wiadomości i oferty, które otrzymasz prosto na Swoją skrzynkę e-mail.