Utracony koszyk to sytuacja kiedy kupując doda przedmioty do koszyk lub użyje funkcji kup teraz, ale nie sfinalizuje zakupu. Jest to opcja, która przypomina kupującemu o koszyku który porzucił. Aby zacząć konfigurację należy przejść do modułu „Utracone koszyki”.
Po otworzeniu modułu należy wybrać konto allegro w miejscu zaznaczonym wyżej. Po wyborze konta zobaczymy opcję, które są widoczne na zdjęciu.
W pierwszym miejscu należy wpisać ilość dniu po jakiej klient dostanie przypomnienie o porzuconym koszyku.
W drugim polu uzupełniamy wiadomość, która będzie informacją dla kupującego o niesfinalizowanej płatności.
Niżej mamy opcję wysyłania wiadomości również, kiedy koszyk zostanie porzucony. Po jej zaznaczeniu pojawi się pole do uzupełnienia, tak jak w przypadku niesfinalizowanej płatności.
Ostatnie dwie opcję to w jaki sposób klient dostanie przypomnienie. Po wyborze opcji przypomnienia przez maila, zobaczymy dwa pola do uzupełnienia.
Te dwa pola do uzupełnienia to tytuły maili, które klienci będą dostawać. W przypadku niesfinalizowania zakupu jak i zarówno porzucenia koszyka. Dla obu tych sytuacji mamy możliwość nadania innych tytułów maili.
Dziennik operacji
W górnej części ekranu tego modułu mamy do wyboru opcję 'Konfiguracja’ lub 'Dziennik historii’. Pierwsza opcja jest wybierana automatycznie po przejściu do tego modułu, po wyborze drugiej możemy zobaczyć historie operacji, które zostały wykonane.
Tak jak poprzednio możemy również wybrać konto allegro z którego chcemy zobaczyć zebrane informacje.