fbpx
W jaki sposób ustawić szablon w zakładce CRM?

W tym artykule omówimy w jaki sposób utworzyć szablon w zakładce CRM.

Szablony maili i dyskusji Allegro

Dzięki szablonom możesz dodać wcześniej stworzoną treść do maili lub dyskusji. W zakładce “CRM” -> “Szablony” znajduje się przycisk “Dodaj szablon”. 

  • SellPander
Fig. 1 Zakładka “Szablony” w SellPander
  • SellPander
Fig. 2 Formularz do wypełnienia

Możesz ustalić czy szablon będzie prywatny czy widoczny dla wszystkich. Jeśli oznaczysz szablon jako prywatny, to będzie on widoczny dla konta, które go stworzyło oraz konta głównego w Sellpander. W przeciwnym razie, szablon będzie widoczny dla wszystkich kont pracowniczych utworzonych przez konto główne w panelu SellPander. Możesz zdecydować, czy chcesz stworzyć ogólne szablony dla wszystkich użytkowników, czy też każda osoba obsługująca moduł CRM powinna utworzyć swoje własne szablony.

  • SellPander
Fig. 4 Centrum wiadomości w zakładce CRM
  • SellPander
Fig. 5 Zakładka Allegro w centrum wiadomości
  • SellPander
Fig. 6 Zakładka Allegro z listą dyskusji
  • SellPander
Fig. 7 Przycisk wstawiania szablonu w dyskusji 
  • SellPander
Fig. 8 Wybór odpowiedniego szablonu
  • SellPander
Fig.  9 Prawidłowo dodany szablon

Spis treści