Statystyki pracowników

Zakładka statystyki umożliwia monitorowanie czasu poszczególnych czynności pracowników oraz ilości przesyłek. Aby skonfigurować ten moduł musimy przejść do zakładki Baselinker > Statystki > Stanowiska.

  • SellPander
Fig. 1 Zakładka Stanowiska

Po przejściu do zakładki Stanowiska należy dodać pracowników aby móc monitorować ich czas pracy. W prawym dolnym roku znajduję się przycisk „Dodaj pracownika”.

  • SellPander
Fig. 2 Przycisk Dodaj pracownika

Po naciśnięciu przycisku „Dodaj pracownika” wyświetli się pole gdzie trzeba wpisać nazwę pracownika. Po dodaniu pracownika wyświetli się on na liście pracowników.

  • SellPander
Fig. 3 Dodanie pracownika
  • SellPander
Fig. 4 Pracownik na liście

Jak zmierzyć czas pakowania przez pracownika

Aby dokonać tego pomiaru musimy skonfigurować odpowiednie adresy i podpiąć się do odpowiednich automatycznych akcji baselinkera. Pierwszym krokiem jest wybranie pracownika i elementu do zaktualizowania. Pierwszym elementem będzie data rozpoczęcia pakowania.

  • SellPander
Fig. 5 Wybór pracownika i odpowiedniego elementu

Następnie do skonfigurowania panelu z baseliner, kopiujemy wygenerowany adres URL, który generuje się po każdej zmianie pracownika czy elementu do zaktualizowania.

  • SellPander
Fig. 6 Adres URL do skopiowania

Po skopiowaniu wygenerowanego adresu URL, logujemy się do baselinkera. Wybieramy Zamówienia > Automatyczne akcje > Dodaj automatyczną akcję.

  • SellPander
Fig. 7 Dodanie automatycznej akcji baselinker

Po przyciśnięciu przycisku Dodaj automatyczną akcję, uzupełniamy dane. Ustawiamy „Zarezerwowano zamówienie do pakowania”, zmieniamy status na „wywołaj URL”, gdzie wklejamy adres wygenerowany w panelu sellpander. Dodajemy profil pracownika, którego dodaliśmy w panelu, po czym zapisujemy automatyczną akcję.

  • SellPander
Fig. 8 Prawidłowo uzupełnione dane

Po zapisaniu automatycznej akcji pojawi się ona na liście. W momencie kiedy nasz pracownik zacznie pakować zamówienie do panelu przyjdzie powiadomienie, o której godzinie zaczęło się pakowanie.

  • SellPander
Fig. 9 Pracownik na liście automatycznych akcji

Kiedy mamy godzinę o której pracownik zaczął pakowanie, w analogiczny sposób dodajemy godzinę o której pakowanie zostało zakończone. W panelu wybieramy opcję „Data zakończenia pakowania” co spowoduje wygenerowanie nowego adresu URL, który znowu zostanie dodany do baselinkera.

  • SellPander
Fig. 9 Wybór daty zakończenia pakowania

Po skopiowaniu nowo wygenerowanego adresu URL przenosimy go do baselinkera, tworząc nową akcje automatyczną, wybierając odpowiednią opcje „spakowano zamówienie”, po czym zapisujemy.

  • SellPander
Fig. 10 Prawidłowo uzupełnione dane

Ponownie po zapisaniu akcji pojawi się ona na liście, po zakończeniu pakowania, informacja zostanie przekazana do panelu.

  • SellPander
Fig. 11 Pracownik na liście automatycznych akcji

Po dodaniu tych dwóch automatycznych akcji, mamy możliwość monitorowania w jakim czasie pracownicy pakują zamówienia. Aby sprawdzić tę informacje w panelu musimy wejść w zakładkę Baselinker > Statystyki > Reworked Statystyki.

  • SellPander
Fig. 12 Zakładka Reworked Statystyki

Po wejściu w zakładkę Reworked Statystyki, możemy wybrać interesującą nas statystykę oraz okres czasu który chcemy monitorować. Te dane możemy również importować do CSV.

  • SellPander
Fig. 13 Statystyki pracowników

Łączenie poszczególnych elementów do zaktualizowania

W panelu niektóre elementy możemy ze sobą połączyć aby ułatwić cały proces monitorowania pracowników, ale są też elementy których nie da się połączyć. Dozwolone jest łączenie ze sobą takich elementów jak „Data rozpoczęcia zbierania” + „Data rozpoczęcia pakowania” + „ilość przesyłek” czy też „Data zakończenia zbieranie” + „Data zakończenia pakowania” + „ilość produktów w zamówieniu”. „Ilość przesyłek” czy też „ilość produktów w zamówieniu” może być zmienna i jest dostępna zarówno w opcji z „data rozpoczęcia zbierania” jak i „data zakończenie zbierania”. Ustawienie daty zbierania informuję pracodawcę o ilości czasu poświęconej przez pracownika na szukanie produktu do spakowania na magazynie. Aby moduł działał prawidłowo zawsze musi być rozpoczęta jakaś akcja, wtedy ma on możliwość liczenia poświęconego czasu na poszczególne akcje.

  • SellPander
Fig. 14 Przykład poprawnego zaznaczenia elementów
  • SellPander
Fig. 15 Przykład poprawnego zaznaczenia elementów

Konfiguracja Daty zbierania działa na takiej samej zasadzie jak konfiguracja daty pakowania. Panel nie zezwala na połączenie ze sobą elementów „Data rozpoczęcia zbierania” + „Data zakończenia pakowania” czy „Data rozpoczęcia pakowania” + „Data zakończenia pakowania”. Po próbie połączenia ze sobą tych elementów panel wyświetli nam komunikat „Nie można zapisać daty rozpoczęcia i zakończenia pakowania jednocześnie.”.

  • SellPander
Fig. 16 Przykład niepoprawnego zaznaczenia elementów

Konfiguracja, którą panel dopuszcza a jest nieprawidłowa jest zaznaczenie wyłącznie zakończenia danej akcji. Bez zaznaczenia rozpoczęcia akcji, moduł nie ma możliwości zmierzenia czasu tej akcji.

  • SellPander
Fig. 17 przykład nieprawidłowej konfiguracji, którą dopuszcza panel

Spis treści

Zapisz się do naszego newslettera!

Zapisz się do naszego newslettera!

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami, ofertami i wydarzeniami? Dołącz do naszej społeczności i otrzymuj informacje prosto na swoją skrzynkę e-mail!

Dziękujemy za zapisanie się! Twoja subskrypcja została pomyślnie zarejestrowana. Czekaj na najnowsze wiadomości i oferty, które otrzymasz prosto na Swoją skrzynkę e-mail.