W tym artykule wyjaśnimy jak zintegrować moduł RMA z Baselinkerem za pomocą wtyczki Chrome SellPander.
Wtyczka Chrome SellPander
W celu ułatwienia integracji modułu RMA z Baselinkerem przygotowaliśmy specjalną wtyczkę do przeglądarki Chrome. Pozwala ona na przeniesienie funkcjonalności z panelu SellPander bezpośrednio do Twojego konta Baselinker.
Aby zainstalować wtyczkę wejdź na stronę: https://chrome.google.com/webstore/detail/sellpander/agbflpkalbjfffobgpclklkdildfclmh/related?hl=pl i kliknij przycisk „Dodaj do Chrome”.
Po zainstalowaniu wtyczki w przeglądarce, zaloguj się do niej używając swoich danych dostępowych panelu SellPander.
Automatycznie po zalogowaniu się do wtyczki i wejściu na konto Baselinker w bocznym menu pojawi się zakładka „SellPander RMA”.
Zarządzanie RMA z poziomu Baselinkera
Po wejściu na zakładkę „SellPander RMA” znajdziesz kokpit formularzy reklamacji, a także zwrotów towarów podobnie jak w panelu SellPander.
Z tego miejsca możesz przeglądać zgłoszenia, edytować je, przypisywać do konkretnych pracowników, nadawać tagi, a także zmieniać statusy.
Wszystkie Twoje wcześniej utworzone tagi lub statusy będą tutaj dostępne.
W danym formularzu możesz też prowadzić wymianę wiadomości z klientem, a także wysyłać komentarze.
Bezpośrednio w panelu Baselinker masz dostęp do tworzenia nowych formularzy reklamacji lub zwrotów. W tym celu kliknij niebieski przycisk „Nowa reklamacja” lub „Nowy zwrot” w odpowiedniej zakładce kokpitu.
Aby filtrować formularze rozwiń zakładę „Zaawansowane”.
Z tego miejsca możesz filtrować po przypisanych osobach, a także dostępnych tagach.
Aby wyszukać dane formularze po wybranych ustawieniach kliknij przycisk „Szukaj”.
Aby usunąć filtrowanie i powrócić do widoku domyślnego kliknij przycisk „Wyczyść”.