fbpx
23.04.2021 – Wykaz zmian

Nowe funkcje w ramach aplikacji SellPander!

Cześć!

Miło nam Was poinformować o nowych funkcjonalnościach, które dodaliśmy w ramach aplikacji SellPander. Poniżej znajdziecie ich wykaz:

Panel

[CRM] (17.02.2021) – Dodano możliwość dodania stopek do maili dla konta głównego oraz dla konta każdego z pracowników. Stopka jest automatycznie wstawiania do wiadomości

[Gratisy] (18.02.2021) – Dodano powiązanie gratisów z magazynami, z których mają pochodzić

[CRM] (19.02.2021) – Naprawiono podświetlenie aktualnie wybranej konwersacji

[Allegro] (26.02.2021) – Dodano możliwość odświeżenia połączenia konta z Allegro

[CRM] (26.02.2021) – Dodano możliwość wybrania filtrów do wyświetlania dyskusji

[Zestawy] (26.02.2021) – Naprawiono błąd, który powodował zamianę produktów na statyczne przy edycji wartości parametrów w zestawie

[Płatności] (26.02.2021) – Zwiększono czas oczekiwania na odpowiedź PayU w związku z dokonaniem płatności

[Zestawy dynamiczne] (26.02.2021) – Naprawiono błąd występujący przy próbie wyboru parametrów przez klienta poprzez link wysłany wiadomością Email, spowodowany zmianą sposobu przesyłania numeru telefonu klienta poprzez tagi w Baselinkerze

[Zestawy] (27.02.2021) – Podczas dodawania nowego zestawu możliwe jest automatyczne dodanie go również do magazynu Baselinkera, jeśli nie został wcześniej utworzony

[WMS] (02.03.2021) – Zmieniono minimalną ilość statusów na 1, zablokowano możliwość wprowadzenia znaków innych niż cyfry oraz powtarzania statusów

[Panel] (04.03.2021) – Dodano komunikaty globalne, widoczne w całym panelu. Aktualnie wyświetlane ostrzeżenie pojawia się, kiedy wystąpi błąd przy próbie aktualizacji danych konta Allegro.

[Allegro] (05.03.2021) – Z nawigacji pod przyciskiem Allegro usunięto “Autorespondery” oraz “Dyskusje”

[WMS] (05.03.2021) – Do globalnycn ustawień WMS dodano możliwość wyboru trybu zbierania oraz określenia, czy przyciski skanowania w mają się wyświetlać w aplikacji

[Pracownicy] (09.03.2021) – Dodano możliwość określenia, z jakich kont Allegro oraz CRM może korzystać pracownik. Konta, które nie zostaną wybrane, nie wyświetlą się pracownikowi

[BlTools] (11.03.2021) – Zmieniono nazwę funkcji “Aktualizowanie stanów magazynowych” na “Odejmowanie produktów z zamówienia ze stanu” oraz dodano “Dodawanie stanów produktów z zamówienia na magazyn”

[Pracownicy] (12.03.2021) – Dodano możliwość przypisania emaili do kont pracowników

[CRM] (16.03.2021) – Wiadomość w konwersacji może zostać wysłana jako komentarz – jest wtedy widoczna tylko dla pracowników w obrębie organizacji oraz nie zostaje wysłana jako email

[CRM] (16.03.2021) – Podczas pisania wiadomości możliwe jest oznaczenie pracownika poprzez wpisanie “@” oraz wybranie konta. Po oznaczeniu pracownik dostanie powiadomienie email

[CRM] (18.03.2021) – Poprawiono wyświetlanie dat przy dyskusjach oraz konwersacjach

[Ustawienia] (18.03.2021) – Dodano możliwość zmiany adresu email, na który przychodzą powiadomienia

[CRM] (19.03.2021) – Na kartach dyskusji dodano oznaczenia informujące o tym, kto wysłał ostatnią wiadomość

[CRM] (23.03.2021) – Wiadomości w dyskusjach także mogą zostać wysłane jako komentarze. Oznaczenie pracowników jest również możliwe.

[BlTools] (01.04.2021) – Dodano możliwość wyboru magazynu w Kopiowaniu zamówień

[CRM] (12.04.2021) – Naprawiono błąd z wyświetlaniem konwersacji od klientów jako swoich

[Panel] (12.04.2021) – Naprawiono błąd z niemożnością zresetowania hasła

[Ustawienia] (12.04.2021) – Naprawiono błąd z wyświelaniem w opłatach ujemnych punktów w aktualnym stanie konta

[Zestawy] (23.04.2021) – Naprawiono błąd z odmową dostępu do zestawów dla pracownika, pomimo udzielenia go przez konto główne

Funkcje

[CRM] (19.02.2021) – zmiana funkcji pobierania dyskusji, dodano informacje do dyskusji o ostatniej wiadomości.

[CRM] (19.02.2021) – Od teraz obsługiwany jest nagłówek “Odpowiedz do” i (jeśli dostępny) po nim przypisywana jest konwersacja i wysyłana odpowiedź autorespondera.

[CRM] (22.02.2021) – Z maili przychodzących z powiadomienia@allegro.pl wyciągany jest login użytkownika i konwersacja jest przypisywana w pierwszej kolejności po loginie.

[Zestawy statyczne] (26.02.2021) – Dodano ponawianie próby pobrania zamówienia celem usunięcia błędów spowodowanych błędną odpowiedzią API Baselinkera (nie znaleziono zamówienia)

[Administracja] (05.03.2021) – Zmieniono sposób utrzymywania tokenów Allegro, celem wyeliminowania problemu odłączania kont.

[BL TOOLs] (07.03.2021) – Dodano funkcję pozwalająca na dodawanie produktów z zamówienia do stanów magazynowych.

[Integracje magazynu – wFirma] (10.03.2021) – Od teraz przy dodawaniu nowych produktów do baselinkera, ustawiana jest również waga produktu oraz stawka VAT. Obsługiwane stawki Vat to 23%, 8% i 5%.

[Zestawy statyczne] (16.03.2021) – Dodano możliwość aby częścią zestawu był wariant produktu lub produkt wariantowy. Funkcja działa z magazynem baselinkera i najpopularniejszymi platformami sklepowymi. W przypadku nie działania na danej platformie, prosimy o kontakt.

[CRM] (18.04.2021) – Naprawiono błąd autorespondera dyskusji przy zaznaczonej funkcji “odpowiadaj tylko na pierwszą wiadomość”, kiedy klient przed uruchomieniem przesłał kilka wiadomości.

[CRM] (21.04.2021) – Całkowicie przebudowano system pobierania dysuksji, celem uniknięcia sytuacji, w której jakaś dyskusja nie została pobrana. Aktualnie co 10 minut pobierane jest 100 ostatnich dyskusji. Z tego też powodu, przy podpinaniu nowego konta, pobierana ilość początkowych dyskusji została znacznie zwiększona.

[BL Tools] (22.04.2021) – Naprawiono funkcję ustawiania Vat’u, nie działającą u klientów z nową numeracją zamówień.

Wtyczka Chrome

[CRM] (21.02.2021) – Dodanie możliwości filtrowania dyskusji allegro

[CRM] (22.02.2021) – Dodanie informacje o tym, kto napisał wiadomość jako ostatni (kupujący, sprzedający lub wiadomości systemowe).

[Maile] (22.02.2021) – Powiązanie auto generowanych maili allegro klientów z zamówieniami w baselinkerze, które złożyli.

[Konta pracownicze] (23.04.2021) – Dodano obsługę kont pracowniczych z użyciem wtyczki SellPander.

[Konta pracownicze] (23.04.2021) – Konta pracownicze obsługują uprawnienia do poszczególnych kont Allegro/CRM. Możliwe jest ustawienie do jakich kont dostęp będzie posiadało dane konto pracownicze.

[CRM] (23.04.2021) – Dodano możliwość dodawania komentarzy oraz oznaczania swoich pracowników w zakładce CRM w mailach oraz dyskusjach allegrowych.

[Maile] (23.04.2021) – Dodano możliwość dodawania komentarzy oraz oznaczania swoich pracowników.

[Dyskusje] (23.04.2021) – Dodano możliwość dodawania komentarzy oraz oznaczania swoich pracowników.

[Dyskusje] (23.04.2021) – Na liście zamówień dodano dodatkowe oznaczenie w postaci litery “D” dla każdego zamówienia, które ma powiązaną ze sobą dyskusję.

Spis treści