Nowe funkcje w ramach aplikacji SellPander!
Cześć!
Miło nam Was poinformować o nowych funkcjonalnościach, które dodaliśmy w ramach aplikacji SellPander. Poniżej znajdziecie ich wykaz:
Panel
[CRM] (17.02.2021) – Dodano możliwość dodania stopek do maili dla konta głównego oraz dla konta każdego z pracowników. Stopka jest automatycznie wstawiania do wiadomości
[Gratisy] (18.02.2021) – Dodano powiązanie gratisów z magazynami, z których mają pochodzić
[CRM] (19.02.2021) – Naprawiono podświetlenie aktualnie wybranej konwersacji
[Allegro] (26.02.2021) – Dodano możliwość odświeżenia połączenia konta z Allegro
[CRM] (26.02.2021) – Dodano możliwość wybrania filtrów do wyświetlania dyskusji
[Zestawy] (26.02.2021) – Naprawiono błąd, który powodował zamianę produktów na statyczne przy edycji wartości parametrów w zestawie
[Płatności] (26.02.2021) – Zwiększono czas oczekiwania na odpowiedź PayU w związku z dokonaniem płatności
[Zestawy dynamiczne] (26.02.2021) – Naprawiono błąd występujący przy próbie wyboru parametrów przez klienta poprzez link wysłany wiadomością Email, spowodowany zmianą sposobu przesyłania numeru telefonu klienta poprzez tagi w Baselinkerze
[Zestawy] (27.02.2021) – Podczas dodawania nowego zestawu możliwe jest automatyczne dodanie go również do magazynu Baselinkera, jeśli nie został wcześniej utworzony
[WMS] (02.03.2021) – Zmieniono minimalną ilość statusów na 1, zablokowano możliwość wprowadzenia znaków innych niż cyfry oraz powtarzania statusów
[Panel] (04.03.2021) – Dodano komunikaty globalne, widoczne w całym panelu. Aktualnie wyświetlane ostrzeżenie pojawia się, kiedy wystąpi błąd przy próbie aktualizacji danych konta Allegro.
[Allegro] (05.03.2021) – Z nawigacji pod przyciskiem Allegro usunięto „Autorespondery” oraz „Dyskusje”
[WMS] (05.03.2021) – Do globalnycn ustawień WMS dodano możliwość wyboru trybu zbierania oraz określenia, czy przyciski skanowania w mają się wyświetlać w aplikacji
[Pracownicy] (09.03.2021) – Dodano możliwość określenia, z jakich kont Allegro oraz CRM może korzystać pracownik. Konta, które nie zostaną wybrane, nie wyświetlą się pracownikowi
[BlTools] (11.03.2021) – Zmieniono nazwę funkcji „Aktualizowanie stanów magazynowych” na „Odejmowanie produktów z zamówienia ze stanu” oraz dodano „Dodawanie stanów produktów z zamówienia na magazyn”
[Pracownicy] (12.03.2021) – Dodano możliwość przypisania emaili do kont pracowników
[CRM] (16.03.2021) – Wiadomość w konwersacji może zostać wysłana jako komentarz – jest wtedy widoczna tylko dla pracowników w obrębie organizacji oraz nie zostaje wysłana jako email
[CRM] (16.03.2021) – Podczas pisania wiadomości możliwe jest oznaczenie pracownika poprzez wpisanie „@” oraz wybranie konta. Po oznaczeniu pracownik dostanie powiadomienie email
[CRM] (18.03.2021) – Poprawiono wyświetlanie dat przy dyskusjach oraz konwersacjach
[Ustawienia] (18.03.2021) – Dodano możliwość zmiany adresu email, na który przychodzą powiadomienia
[CRM] (19.03.2021) – Na kartach dyskusji dodano oznaczenia informujące o tym, kto wysłał ostatnią wiadomość
[CRM] (23.03.2021) – Wiadomości w dyskusjach także mogą zostać wysłane jako komentarze. Oznaczenie pracowników jest również możliwe.
[BlTools] (01.04.2021) – Dodano możliwość wyboru magazynu w Kopiowaniu zamówień
[CRM] (12.04.2021) – Naprawiono błąd z wyświetlaniem konwersacji od klientów jako swoich
[Panel] (12.04.2021) – Naprawiono błąd z niemożnością zresetowania hasła
[Ustawienia] (12.04.2021) – Naprawiono błąd z wyświelaniem w opłatach ujemnych punktów w aktualnym stanie konta
[Zestawy] (23.04.2021) – Naprawiono błąd z odmową dostępu do zestawów dla pracownika, pomimo udzielenia go przez konto główne
Funkcje
[CRM] (19.02.2021) – zmiana funkcji pobierania dyskusji, dodano informacje do dyskusji o ostatniej wiadomości.
[CRM] (19.02.2021) – Od teraz obsługiwany jest nagłówek „Odpowiedz do” i (jeśli dostępny) po nim przypisywana jest konwersacja i wysyłana odpowiedź autorespondera.
[CRM] (22.02.2021) – Z maili przychodzących z powiadomienia@allegro.pl wyciągany jest login użytkownika i konwersacja jest przypisywana w pierwszej kolejności po loginie.
[Zestawy statyczne] (26.02.2021) – Dodano ponawianie próby pobrania zamówienia celem usunięcia błędów spowodowanych błędną odpowiedzią API Baselinkera (nie znaleziono zamówienia)
[Administracja] (05.03.2021) – Zmieniono sposób utrzymywania tokenów Allegro, celem wyeliminowania problemu odłączania kont.
[BL TOOLs] (07.03.2021) – Dodano funkcję pozwalająca na dodawanie produktów z zamówienia do stanów magazynowych.
[Integracje magazynu – wFirma] (10.03.2021) – Od teraz przy dodawaniu nowych produktów do baselinkera, ustawiana jest również waga produktu oraz stawka VAT. Obsługiwane stawki Vat to 23%, 8% i 5%.
[Zestawy statyczne] (16.03.2021) – Dodano możliwość aby częścią zestawu był wariant produktu lub produkt wariantowy. Funkcja działa z magazynem baselinkera i najpopularniejszymi platformami sklepowymi. W przypadku nie działania na danej platformie, prosimy o kontakt.
[CRM] (18.04.2021) – Naprawiono błąd autorespondera dyskusji przy zaznaczonej funkcji „odpowiadaj tylko na pierwszą wiadomość”, kiedy klient przed uruchomieniem przesłał kilka wiadomości.
[CRM] (21.04.2021) – Całkowicie przebudowano system pobierania dysuksji, celem uniknięcia sytuacji, w której jakaś dyskusja nie została pobrana. Aktualnie co 10 minut pobierane jest 100 ostatnich dyskusji. Z tego też powodu, przy podpinaniu nowego konta, pobierana ilość początkowych dyskusji została znacznie zwiększona.
[BL Tools] (22.04.2021) – Naprawiono funkcję ustawiania Vat’u, nie działającą u klientów z nową numeracją zamówień.
Wtyczka Chrome
[CRM] (21.02.2021) – Dodanie możliwości filtrowania dyskusji allegro
[CRM] (22.02.2021) – Dodanie informacje o tym, kto napisał wiadomość jako ostatni (kupujący, sprzedający lub wiadomości systemowe).
[Maile] (22.02.2021) – Powiązanie auto generowanych maili allegro klientów z zamówieniami w baselinkerze, które złożyli.
[Konta pracownicze] (23.04.2021) – Dodano obsługę kont pracowniczych z użyciem wtyczki SellPander.
[Konta pracownicze] (23.04.2021) – Konta pracownicze obsługują uprawnienia do poszczególnych kont Allegro/CRM. Możliwe jest ustawienie do jakich kont dostęp będzie posiadało dane konto pracownicze.
[CRM] (23.04.2021) – Dodano możliwość dodawania komentarzy oraz oznaczania swoich pracowników w zakładce CRM w mailach oraz dyskusjach allegrowych.
[Maile] (23.04.2021) – Dodano możliwość dodawania komentarzy oraz oznaczania swoich pracowników.
[Dyskusje] (23.04.2021) – Dodano możliwość dodawania komentarzy oraz oznaczania swoich pracowników.
[Dyskusje] (23.04.2021) – Na liście zamówień dodano dodatkowe oznaczenie w postaci litery „D” dla każdego zamówienia, które ma powiązaną ze sobą dyskusję.