Nowe funkcje w ramach aplikacji SellPander!
Cześć!
Miło nam Was poinformować o nowych funkcjonalnościach, które dodaliśmy w ramach aplikacji SellPander. Poniżej znajdziecie ich wykaz:
CRM – Integracja z platformą Empik
Do naszego systemu CRM dodaliśmy integrację z zyskującą popularność platformą Marketplace jaką jest Empik. System pozwala na obsługę wiadomości przesłanych poprzez ten serwis, zarządzanie zgłoszeniami, przypisywanie pracowników, tagów i priorytetów. Dodatkowo, dla platformy Empik został wprowadzony nowy autoresponder.
RMA – Integracja z Szybkie Zwroty InPost
Kontynuujemy rozbudowywanie naszego modułu RMA o nowe funkcje. Tym razem, dodaliśmy możliwość skorzystania z opcji Szybkich Zwrotów InPost. Zgodnie z definicją przewoźnika, oraz z naszą integracją, szybkie zwroty działają następująco:
1. Klient wybiera Inpost jako formę zwrotu przy tworzeniu zgłoszenia
.2. Następnie wypełnia krótki, dodatkowy formularz
3. SMSem albo e-mailem otrzymuje kod zwrotu
4. Umieszcza kod na paczce
5. Nadaje przesyłkę w paczkomacie bez konieczności drukowania etykiety.
Funkcja ta nie jest w żaden sposób płatna dodatkowo. Do skorzystania z Szybkich Zwrotów wymagane jest podpięcie do systemu InPost swojego sklepu, a następnie konfiguracja połączenia z InPost w naszym panelu.
Duża aktualizacja naszej wtyczki Chrome
Nasza wtyczka chrome również została rozbudowana o całą gamę funkcji.
Dla modułów CRM i RMA została dodana obsługa tagów zgłoszeń, jak również opcji przypisyawnia pracowników do zgłoszenia. W ramach dodawania tych funkcjonalności, rozbudowaliśmy również system filtrów o możliwość selekcji zgłoszenia na podstawie dwóch podanych wyżej parametrów.
Dodatkowo, rozbudowaliśmy system uprawnień we wtyczce i wydłużyliśmy czas ważności tokenu logowania – dzięki temu, zmniejsza się częstotliwość z jaką trzeba ponownie logować się do wtyczki, oraz pojawiają się nowe możliwości zarządzania uprawnieniami.
Ponadto, dla konwersacji mailowych dodaliśmy obsługę stopek dla kont głównych i pracowniczych, analogicznie jak jest to w panelu.
Ostatnią dużą zmianą jest dodanie możliwości wykorzysywania szablonów wiadomości w każdym kanale komunikacji.
Ponadto wporwadziliśmy kilka dodatkowych niewielkich zmian i poprawek, jak właściwe wyświetlanie awatara w konwersacjach messenger, gdy użytkownik nie posaida zdjęcia, obsługa priortetów w kanale Messenger, czy też ujednolicenie schematów godzin i wyglądów kart konwersacji w zgodzie z panelem.