22.12.2021 – Wykaz zmian

Nowe funkcje w ramach aplikacji SellPander!

Cześć!

Miło nam Was poinformować o nowych funkcjonalnościach, które dodaliśmy w ramach aplikacji SellPander. Poniżej znajdziecie ich wykaz:

CRM – Integracja z platformą Empik

Do naszego systemu CRM dodaliśmy integrację z zyskującą popularność platformą Marketplace jaką jest Empik. System pozwala na obsługę wiadomości przesłanych poprzez ten serwis, zarządzanie zgłoszeniami, przypisywanie pracowników, tagów i priorytetów. Dodatkowo, dla platformy Empik został wprowadzony nowy autoresponder.

RMA – Integracja z Szybkie Zwroty InPost

Kontynuujemy rozbudowywanie naszego modułu RMA o nowe funkcje. Tym razem, dodaliśmy możliwość skorzystania z opcji Szybkich Zwrotów InPost. Zgodnie z definicją przewoźnika, oraz z naszą integracją, szybkie zwroty działają następująco:

1. Klient wybiera Inpost jako formę zwrotu przy tworzeniu zgłoszenia

.2. Następnie wypełnia krótki, dodatkowy formularz

3. SMSem albo e-mailem otrzymuje kod zwrotu

4. Umieszcza kod na paczce

5. Nadaje przesyłkę w paczkomacie bez konieczności drukowania etykiety.

Funkcja ta nie jest w żaden sposób płatna dodatkowo. Do skorzystania z Szybkich Zwrotów wymagane jest podpięcie do systemu InPost swojego sklepu, a następnie konfiguracja połączenia z InPost w naszym panelu.

Duża aktualizacja naszej wtyczki Chrome

Nasza wtyczka chrome również została rozbudowana o całą gamę funkcji.

Dla modułów CRM i RMA została dodana obsługa tagów zgłoszeń, jak również opcji przypisyawnia pracowników do zgłoszenia. W ramach dodawania tych funkcjonalności, rozbudowaliśmy również system filtrów o możliwość selekcji zgłoszenia na podstawie dwóch podanych wyżej parametrów.

Dodatkowo, rozbudowaliśmy system uprawnień we wtyczce i wydłużyliśmy czas ważności tokenu logowania – dzięki temu, zmniejsza się częstotliwość z jaką trzeba ponownie logować się do wtyczki, oraz pojawiają się nowe możliwości zarządzania uprawnieniami.

Ponadto, dla konwersacji mailowych dodaliśmy obsługę stopek dla kont głównych i pracowniczych, analogicznie jak jest to w panelu.

Ostatnią dużą zmianą jest dodanie możliwości wykorzysywania szablonów wiadomości w każdym kanale komunikacji.

Ponadto wporwadziliśmy kilka dodatkowych niewielkich zmian i poprawek, jak właściwe wyświetlanie awatara w konwersacjach messenger, gdy użytkownik nie posaida zdjęcia, obsługa priortetów w kanale Messenger, czy też ujednolicenie schematów godzin i wyglądów kart konwersacji w zgodzie z panelem.

Spis treści

Zapisz się do naszego newslettera!

Zapisz się do naszego newslettera!

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami, ofertami i wydarzeniami? Dołącz do naszej społeczności i otrzymuj informacje prosto na swoją skrzynkę e-mail!

Dziękujemy za zapisanie się! Twoja subskrypcja została pomyślnie zarejestrowana. Czekaj na najnowsze wiadomości i oferty, które otrzymasz prosto na Swoją skrzynkę e-mail.