Nowe funkcje w ramach aplikacji SellPander!
Cześć!
Miło nam Was poinformować o nowych funkcjonalnościach, które dodaliśmy w ramach aplikacji SellPander. Poniżej znajdziecie ich wykaz:
Panel
[Zestawy dynamiczne] (15.01.2020) – Dodano dodatek „Zarządzanie dostępnością wariantów”
[CRM] (19.01.2020) – Usunięto opcję podłączenia konta protokołem POP3. Protokół ten jest przestarzały i znacząco utrudnia możliwości pracy z mailami przez zewnętrzne systemy.
[BL Tools] (27.01.2020) – Dodano funkcję „Ustawienie Vat dla produktów”
[CRM] (27.01.2020) – Dodano informację o stanie dyskusji w kartach na panelu bocznym
[CRM] (28.01.2020) – Do Autoresponderów dodano Autoresponder maili
[Zestawy] (31.01.2020) – Zmieniono maksymalną ilość sztuk produktu w zestawie do 99999
[Zestawy dynamiczne] (08.02.2020) – Dodatek „Zarządzanie dostępnością wariantów” umożliwia ograniczenie dostępności konkretnego wariantu produktu, dzięki czemu w dostosowywaniu zamówienia, zarówno w widoku WEB jak i SMS, zostanie wykonana określona przez użykownika akcja (ukrycie, wyszarzenie, wyświetlenie informacji)
[Zestawy dynamiczne] (11.02.2020) – W przypadku zazaczenia w dodatku „Zarządzanie dostępnością wariantów” pola „Zastosuj te ustawienia również dla zakładki weryfikacja”, określone akcje będą miały odzwierciedlenie także w weryfikacji
[CRM] (16.02.2020) – Poprawiono błąd występujący podczas edycji szablonów
[Panel] (16.02.2020) – W całym panelu zastąpiono dotyczasowe komunikaty o błędach/powodzeniu nowymi, przyjaźniejszymi dla użytkownika
Funkcje
[Maile] (15.01.2021) – Usunięto błąd z brakiem możliwości rejestracji konta mailowego przy użyciu protokołu IMAP jeśli w skrzynce nie ma żadnych wiadomości
[BL TOOLS] (25.01.2021) – Dodanie nowej funkcji zmiany VATu dla wszystkich produktów w zamówieniu
[CRM] (28.01.2020) – Do Autoresponderów dodano Autoresponder maili
[Zestawy dynamiczne] (11.02.2021) – Dodanie nowej funkcji sprawdzającej dostępność wariantów – AccessibilityChecker