Nowe funkcje w ramach aplikacji SellPander!
Cześć!
Miło nam Was poinformować o nowych funkcjonalnościach, które dodaliśmy w ramach aplikacji SellPander. Poniżej znajdziecie ich wykaz:
Panel
[CRM] (21.12.2020) – Poprawiono błąd, kiedy po włączaniu pakietu testowego dla modułu CRM nie można było dodać żadnego konta
[CRM] (22.12.2020) – Przeniesiono dyskusje oraz Autorespodnery z zakładki Allegro do zakładki CRM. W poprzednich miejscach pozostawiono odnośniki do nowych lokalizacji.
[CRM] (22.12.2020) – W skrzynce odbirczej dodano zaznaczanie aktulanie wybranego źródła, konta oraz dyskusji lub konwersacji.
[CRM] (02.01.2020) – Dodano zarządzanie szablonami w zakładce CRM -> Szablony
[CRM] (03.01.2020) – Dodano możliwość wstawienia szablonu do wysyłanej wiadomości w skrzynce odbiorczej w dyskusjach oraz mailach
[CRM] (04.01.2020) – Dodano podświetlenie aktualnie wybranej konwersacji w Mailach
[CRM] (07.01.2020) – Dodano imię i nazwisko aktualnego użytkownika do wiadomości, która jest wysyłana, w dyskusjach oraz mailach
[Rejestracja] (09.01.2020) – Po przejściu pod adres /register?code=123, pole z kodem promocyjnym zostaje automatycznie uzupełnione
[CRM] (12.01.2020) – Poprawiono wyświetlanie wiadomości w dyskusjach – znaki nowej linii były pomijane
[Pracownicy] (13.01.2020) – Naprawiono błąd, który występował podczas dodawania konta pracownicznego bez żadnych uprawnień
[Opłaty] (13.01.2020) – Dodano informację o koszcie usługi po upływie okresu próbnego
Funkcje
[Konfiguracja] (21.12.2020) – Zwiększono ilość jednoczesnych zapytań. Wyeliminowano błąd 429
[CRM] (22.12.2020) – Usunięto błąd z niepobieraniem dyskusji i niemożnością odpisywania na nie u niektórych użytkowników spowodowany nieprawidłowym tokenem Allegro