Nowe funkcje w ramach aplikacji SellPander!
Cześć!
Miło nam Was poinformować o nowych funkcjonalnościach, które dodaliśmy w ramach aplikacji SellPander. Poniżej znajdziecie ich wykaz:
Panel
[CRM] (23.04.2021) – Dodano zakładkę „Klienci” zawierającą dane klientów oraz powiązane z nimi akcje (konwersacje, dyskusje, zamówienia)
[Zestawy dynamiczne] (27.04.2021) – Przy klonowaniu zestawów dynamicznych w panelu dodano również klonowanie połączeń manualnych, jeżeli takowe występują
[Panel] (30.04.2021) – Dodano moduł „SellPander Pay”. Moduł pozwala na wysyłke do klienta wiadomości email/SMS z linkiem do płatności na kwotę zamówienia – kwotę opłaconą. Po zapłaceniu przez klienta wpłacona kwota jest automatycznie aktualizowana w baselinkerze a zamówienie ustawiane jest jako opłacone. Moduł może być przydany przy dopłatach, np. z powodu nieodebranej paczki, dokupie produktów, a także zamówieniach złożonych mailowo/telefonicznie.
[CRM] (05.05.2021) – Dodano możliwość edycji połącznia mailowego w kontach CRM
[Zestawy] (05.05.2021) – Dodano strzałki do paska sortowań w zestawach określające, które sortowanie jest aktualnie aktywne
[Panel] (06.05.2021) – Dodano komunikaty, które pojawią się, jeśli niemożliwe będzie przedłużenie modułu z powodu braku wystarczającej ilości punktów
[Splitter statusów] (06.05.2021) – Naprawiono błąd, przez który generowany był niewłaściwy token
[CRM] (06.05.2021) – Naprawiono błąd, przez który wysłane wiadomości w konwersacjach pojawiały się w innej konwersacji z tym samym rozmówcą
[Zestawy – import] (12.05.2021) – Rozszerzono informacje przy imporcie o fakt braku usuwania produktów z zestawów.
Funkcje
[BL TOOLS] (27.04.2021) – Rozbudowane funkcje dodawania i odejmowania produktów z magazynu pod obsługę magazynów o ich większej ilości. Aktualnie możliwe jest podpięcie magazynu o praktycznie nieograniczonej ilości produktów (co może jednak mieć nieprzyjemne skutki w przypadku limitów API)
[CRM] (28.04.2021) – Dodano funkcje pobierającą zamówienia, która automatycznie synchronizuje klientów z baselinkera z bazą
[CRM] (30.04.2021) – Przebudowano i ustandaryzowano autoresponder maili. Aktualnie autoresponder uruchamiamny jest co 30 minut, o X:10 i X:40. Wyeliminowano odpowiadanie na wiadomości już odpisane. Poprawiono warunki odpowiedzi
[Zestawy statyczne] (06.05.2021) – Przy rozbijaniu produktów z zaznaczoną opcją podmiany miniaturek od teraz nie jest usuwany numer transakcji Allegro. Rozwiązuje to problem z przekazywaniem numerów listów przewozowych wysyłek nie Allegrowych z poziomu baselinkera, po rozbiciu zestawu z włączoną tą opcją.
[Zarządzanie stanami zestawów] (07.05.2021) – Zoptymalizowano funkcje pod większą ilość użytkowników jak również obsługę większych magazynów. Dla systemu ustawiania cen zestawów dodano obsługę > 1000 zestawów.
[Integracje magazynu – wFirma] (07.05.2021) – Zoptymalizowano funkcje pod większą ilość użytkowników jak również obsługę większych magazynów.
[Integracje magazynu – Fakturownia] (07.05.2021) – Zoptymalizowano funkcje pod większą ilość użytkowników jak również obsługę większych magazynów. Dodano obsługę przesyłania dla magazynów większych niż 1000 produktów.