12.05.2021 – Wykaz zmian

Nowe funkcje w ramach aplikacji SellPander!

Cześć!

Miło nam Was poinformować o nowych funkcjonalnościach, które dodaliśmy w ramach aplikacji SellPander. Poniżej znajdziecie ich wykaz:

Panel

[CRM] (23.04.2021) – Dodano zakładkę „Klienci” zawierającą dane klientów oraz powiązane z nimi akcje (konwersacje, dyskusje, zamówienia)

[Zestawy dynamiczne] (27.04.2021) – Przy klonowaniu zestawów dynamicznych w panelu dodano również klonowanie połączeń manualnych, jeżeli takowe występują

[Panel] (30.04.2021) – Dodano moduł „SellPander Pay”. Moduł pozwala na wysyłke do klienta wiadomości email/SMS z linkiem do płatności na kwotę zamówienia – kwotę opłaconą. Po zapłaceniu przez klienta wpłacona kwota jest automatycznie aktualizowana w baselinkerze a zamówienie ustawiane jest jako opłacone. Moduł może być przydany przy dopłatach, np. z powodu nieodebranej paczki, dokupie produktów, a także zamówieniach złożonych mailowo/telefonicznie.

[CRM] (05.05.2021) – Dodano możliwość edycji połącznia mailowego w kontach CRM

[Zestawy] (05.05.2021) – Dodano strzałki do paska sortowań w zestawach określające, które sortowanie jest aktualnie aktywne

[Panel] (06.05.2021) – Dodano komunikaty, które pojawią się, jeśli niemożliwe będzie przedłużenie modułu z powodu braku wystarczającej ilości punktów

[Splitter statusów] (06.05.2021) – Naprawiono błąd, przez który generowany był niewłaściwy token

[CRM] (06.05.2021) – Naprawiono błąd, przez który wysłane wiadomości w konwersacjach pojawiały się w innej konwersacji z tym samym rozmówcą

[Zestawy – import] (12.05.2021) – Rozszerzono informacje przy imporcie o fakt braku usuwania produktów z zestawów.

Funkcje

[BL TOOLS] (27.04.2021) – Rozbudowane funkcje dodawania i odejmowania produktów z magazynu pod obsługę magazynów o ich większej ilości. Aktualnie możliwe jest podpięcie magazynu o praktycznie nieograniczonej ilości produktów (co może jednak mieć nieprzyjemne skutki w przypadku limitów API)

[CRM] (28.04.2021) – Dodano funkcje pobierającą zamówienia, która automatycznie synchronizuje klientów z baselinkera z bazą

[CRM] (30.04.2021) – Przebudowano i ustandaryzowano autoresponder maili. Aktualnie autoresponder uruchamiamny jest co 30 minut, o X:10 i X:40. Wyeliminowano odpowiadanie na wiadomości już odpisane. Poprawiono warunki odpowiedzi

[Zestawy statyczne] (06.05.2021) – Przy rozbijaniu produktów z zaznaczoną opcją podmiany miniaturek od teraz nie jest usuwany numer transakcji Allegro. Rozwiązuje to problem z przekazywaniem numerów listów przewozowych wysyłek nie Allegrowych z poziomu baselinkera, po rozbiciu zestawu z włączoną tą opcją.

[Zarządzanie stanami zestawów] (07.05.2021) – Zoptymalizowano funkcje pod większą ilość użytkowników jak również obsługę większych magazynów. Dla systemu ustawiania cen zestawów dodano obsługę > 1000 zestawów.

[Integracje magazynu – wFirma] (07.05.2021) – Zoptymalizowano funkcje pod większą ilość użytkowników jak również obsługę większych magazynów.

[Integracje magazynu – Fakturownia] (07.05.2021) – Zoptymalizowano funkcje pod większą ilość użytkowników jak również obsługę większych magazynów. Dodano obsługę przesyłania dla magazynów większych niż 1000 produktów.

Spis treści

Zapisz się do naszego newslettera!

Zapisz się do naszego newslettera!

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami, ofertami i wydarzeniami? Dołącz do naszej społeczności i otrzymuj informacje prosto na swoją skrzynkę e-mail!

Dziękujemy za zapisanie się! Twoja subskrypcja została pomyślnie zarejestrowana. Czekaj na najnowsze wiadomości i oferty, które otrzymasz prosto na Swoją skrzynkę e-mail.