28.02.2022 – Wykaz zmian

Nowe funkcje w ramach aplikacji SellPander!

Cześć!

Miło nam Was poinformować o nowych funkcjonalnościach, które dodaliśmy w ramach aplikacji SellPander. Poniżej znajdziecie ich wykaz:

Archiwizacja zgłoszeń CRM

Do naszego systemu CRM wprowadziliśmy możliwość archiwizacji zgłoszeń CRM pochodzących ze wszystkich źródeł. Do tej pory, taka opcja dostępna była tylko dla zgłoszeń mailowych.

Domyślnie wyświetlamy tylko otwarte zgłoszenia. Dzięki tej nowej funkcji znacznie łatwiej jest zachować porządek w zgłoszeniach i mieć stały podgląd tylko na te, na które należy odpowiedzieć.

CRM i RMA – nowe zakładki „konfiguracja”

Kontynuujemy proces przebudowy panelu na lepsze.

W tej aktualizacji zmieniliśmy konfigurację systemu CRM i RMA. Dla obu tych modułów dodaliśmy nową zakładkę „Konfiguracja” w której to znajdziesz wszystkie funkcje. Jednocześnie usunęliśmy z głównej nawigacji masę zakładek, aby konfiguracja systemu była znacznie bardziej czytelna.

RMA na karcie zamówienia w Baselinker

Naszą wtyczkę chrome rozbudowaliśmy o możliwość podglądu i edycji zgłoszenia RMA z poziomu karty zamówienia w Baselinkerze. Jeżeli dla danego zamówienia istnieje zgłoszenie reklamacyjne/zwrot, to na jego karcie zamówienia pojawi się dodatkowy przycisk „pokaż formularz RMA”. Po jego kliknięciu zostanie wyświetlone zgłoszenie z możliwością podglądu i edycji.

Moduł statystyk – re-work dat

Przebudowaliśmy również system statystyk. Przy pierwotnych założeniach, aby system działał prawidłowo wymagane było korzystanie z procesów pakowania czy zbierania – system nie wyświetlał statystki np. dla ilości paczek, jeżeli nie były uwzględnione poprzednie procesy.

W tej chwili każda statystyka posiada osobny system numerowania dat, dzięki czemu możliwe jest korzystanie z modułu w dużo bardziej zindywidualizowany sposób, korzystając z niego dokładnie tak jak potrzeba.

Integracje RMA i CRM dostępne w OpenCart

Rozpoczynamy również proces ekspansji naszych rozwiązań na dodatkowe kanały.

Z użyciem naszej wtyczki chrome, możliwe jest już korzystanie z systemów RMA i CRM bezpośrednio z poziomu kokpitu administracyjnego sklepu opartego o silnik OpenCart. Dzięki temu, jeżeli posiadasz sklep na tej platformie , nie będziesz musiał przechodzić osobno do naszego systemu, a korzystać z naszych rozwiązań będziesz mógł bez wychodzenia ze sklepu.

W przyszłości planujemy rozbudować listę obsługiwanych silników o kolejne sklepy.

Automatyczne akcje – nowe źródła

Do naszego systemu automatycznych akcji dla systemów RMA i CRM dodaliśmy nowe źródła.

Dla systemu CRM dodane zostały warunki dla źródła „Kaufland” i „Eprice”, natomiast dla RMA – „Emag”.

Ponadto rozbudowaliśmy system automatycznych akcji o nowe zdarzenie, zamykanie każdego zgłoszenia CRM, w związku z dodaną taką funkcją opisaną w pierwszym punkcie.

RMA – drukowanie etykiety z numerem zgłoszenia

Do naszego systemu RMA dodaliśmy możliwość wydruku etykiety z numerem zgłoszenia. Taką etykietę można fizycznie nakleić na paczkę, aby łatwiej móc ją zidentyfikować. Dostępne jest drukowanie z użyciem integracji Sellintegro CloudPrint oraz PrintNode. Wydruk jest możliwy z poziomu karty zgłoszenia poprzez kliknięcie przycisku „Drukuj naklejkę”

Zapisz się do naszego newslettera!

Zapisz się do naszego newslettera!

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami, ofertami i wydarzeniami? Dołącz do naszej społeczności i otrzymuj informacje prosto na swoją skrzynkę e-mail!

Dziękujemy za zapisanie się! Twoja subskrypcja została pomyślnie zarejestrowana. Czekaj na najnowsze wiadomości i oferty, które otrzymasz prosto na Swoją skrzynkę e-mail.