Nowe funkcje w ramach aplikacji SellPander!
Cześć!
Miło nam Was poinformować o nowych funkcjonalnościach, które dodaliśmy w ramach aplikacji SellPander. Poniżej znajdziecie ich listę wraz z krótkimi opisami.
Nowy moduł – integracje magazynu
Nasza aplikacja właśnie wzbogaciła się o nowy moduł – Integracje magazynu! Pozwala on na połączenie funkcjonalności Baselinkera z jednym z wybranych dwóch systemów – Fakturownią i wFirmą – dzięki czemu możliwe jest kontrolowanie stanów magazynowych produktów bez konieczności inwestycji w drogie i złożone programy ERP.
Funkcja przeznaczona jest głównie dla osób posiadających konta w wyżej wymienionych systemach, jak również mniejszych sprzedawców poszukujących niedrogich rozwiązań pozwalających na uzyskanie faktycznej informacji co do stanów produktów.
Więcej informacji na temat nowego modułu możecie znaleźć klikając w przycisk poniżej
Nowy wygląd aplikacji
Zgodnie z zapowiedziami z poprzedniego maila, zmodernizowaliśmy panel aplikacji SellPander do nowej wersji.
Nowy Layout jest czytelniejszy i prostszy w obsłudze. Pozwala również na szybsze zapoznanie się z systemem i rozpoczęcie prac na nim.
Ponadto do naszego panelu dodaliśmy kilka funkcjonalności które w znacznym stopniu uproszczą poruszanie się. Nowy system filtrów pozwala na przechodzenie po różnych zakładkach bez konieczności ponownego ustawiania wyszukiwania, a system podpowiedzi umożliwia dodawanie zestawów i produktów bezpośrednio z Baselinkera – wraz z opcją kopiowania wszystkich niezbędnych danych.
Dodatkowo dla modułu „Zestawy dynamiczne” dodaliśmy nowy formularz dostosowany pod strony internetowe i przeznaczony do wysyłki e-mail. Dzięki temu klienci mogą otrzymać nie tylko wiadomość SMS, ale również wiadomość e-mail z linkiem prowadzącym do formularza wyboru parametrów zamówienia.
Ułatwiliśmy również tworzenie zestawów „niestandardowych” – w zakładce „Import” pojawiła się nowa opcja – import połączeń manualnych. Od teraz możliwe jest przygotowanie odpowiedniego pliku CSV, a następnie zaimportowanie danych połączeń bez konieczności ustawiania ich w panelu. Podana funkcja z pewnością przyda się użytkownikom posiadającym większe ilości zestawów dynamicznych, którym brak czasu na indywidualne dostosowywanie każdego produktu.
Ponadto zgodnie z Waszymi sugestiami i zgłoszeniami poprawiliśmy kilka błędów, a także wyeliminowaliśmy pojawiające się trudności i nieudogodnienia.
Nowa funkcja w panelu – logi
Ponadto zdecydowaliśmy się na dodanie do panelu nowej funkcji – logów aplikacji. Dzięki niej możecie w łatwy sposób sprawdzić co konkretnie poszło nie tak – dlaczego dany zestaw nie został rozbity, czy też dlaczego stan danego zestawu nie został zmieniony.
Funkcja logów dostępna jest po zalogowaniu się do poprzez wybranie kafelka z imieniem i nazwiskiem a następnie zakładki „Logi”.
Zachęcamy do wypróbowania nowego modułu, jak również nowych funkcjonalności aplikacji. Jeżeli macie jakieś uwagi, lub chcielibyście przekazać nam sugestię, zapraszamy do wysłania nam wiadomości na kontakt@sellpander.pl
Pozdrawiamy i życzymy owocnej sprzedaży!
Zespół SellPander.