W jaki sposób ustawić stopkę w wiadomościach od Klientów?

W tym artykule omówimy w jaki sposób utworzyć oraz dodać stopkę w wiadomościach od Klientów w panelu SellPander.

Stopki w zakładce CRM

Moduł SellPander CRM daje również możliwość ustalenia treści stopki w wiadomościach do Klientów. Stopka dodawana jest automatycznie do każdej wiadomości, możliwe jest utworzenie osobnych stopek dla każdego pracownika. W celu ustalenia stopki wejdź w zakładkę “CRM” -> “Konfiguracja -> “Stopki maili”.”.

  • SellPander
Fig. 1 Zakładka “Stopki maili” w SellPander
  • SellPander
Fig. 2 Dodawanie stopki w SellPander

Następnie użyj przycisku “Utwórz stopkę”.

Pojawi się nowe okno, w którym należy wpisać treść stopki i zatwierdzić ją przyciskiem “Zapisz”.

  • SellPander
Fig. 3 Uzupełnianie treści stopki

Utworzoną stopkę możesz edytować lub usunąć.

  • SellPander
Fig. 4 Przyciski umożliwiające edytowanie stopki lub jej usunięcie

Każdy z pracowników posiadających konto w panelu SellPander może utworzyć własną stopkę. Dodana stopka automatycznie wstawi się w treść wiadomości.

Spis treści