W tym artykule wyjaśnimy w jaki sposób działa moduł SellPander Pay. Moduł umożliwia wysłanie do Klienta za pomocą maila lub SMS linka do dokonania płatności. Funkcja sprawdza się np. gdy Zakupowicz dzwoni i składa zamówienie lub dzwoni i domawia produkt. Rejestrując się za pomocą naszego linku i podpinając przelewy24 otrzymujesz mniejszą prowizję:
https://panel.przelewy24.pl/rejestracja.php?a=assign_partner&idp=146160
SellPander Pay
W panelu SellPander w zakładce “BaseLinker” -> “SellPander Pay” należy uzupełnić wszystkie pola. Dane do uzupełnienia formularza otrzymasz od Przelewy24.
Klucz do CRC i klucz do raportów znajdziesz na stronie przelewy24 po zalogowaniu się do panelu.
W panelu SellPander widoczne są dwa linki, z których musisz skorzystać. Pierwszy link to adres dostępu do strony. Natomiast drugi link nie otworzy zamówienia, tylko wyśle wiadomość SMS do Klienta przekierowującą go do płatności.
Po uzupełnieniu formularza i ustaleniu automatycznej akcji w BaseLinkerze z użyciem linku Klient otrzyma wiadomość e-mail lub SMS z opcją zapłaty za złożone zamówienie. W zależności od tego czy Klient domawiał produkt, czy składał całe zamówienie – pojawi się odpowiednia kwota, w całości lub różnica, którą musi opłacić. Jeśli w panelu BaseLinkera w konkretnym zamówieni pojawiła się pełna kwota lub różnica, którą Twój Klient musi opłacić, to ustalając automatyczną akcję otrzyma on SMS lub e-mail.
Klient otrzymuje wiadomość na widoczny w panelu BaseLinkera numer telefonu lub adres e-mail.
Po wprowadzeniu adresu e-mail w oknie, Kupujący zostanie przekierowany do płatności.
Po opłaceniu w panelu BaseLinkera w miejscu płatności pojawia się kwota opłacona w całości.
SellPander Pay działa również w przypadku dopłat za przesyłkę pobraniową. W sytuacji, gdy Kupujący nie odbierze paczki, a ta wróci do nadawcy, ma on możliwość ponownego opłacenia przesyłki właśnie za pomocą SellPander Pay.
W tym celu należy dodać nowy produkt do zamówienia. Wybierz przycisk w panelu BaseLinkera “Dodaj produkty do zamówienia” -> “Dodaj produkt ręcznie”
Należy wypełnić wszystkie pola: nazwę, kwotę oraz ilość i kliknąć przycisk “Zapisz”.
Po dodaniu nowego produktu, w tym przypadku jest to “Dostawa” zmieni się cena, z opłaconej na pełną.
Po ustawieniu automatycznych akcji w Baselinkerze za pomocą jednego kliknięcia Twój Klient otrzyma wiadomość SMS lub e-mail z prośbą o opłacenie.
Poniżej przedstawiamy przykłady automatycznych akcji:
- Z wykorzystaniem akcji zmiany statusu
- Z wykorzystaniem przycisku SellPander Pay