fbpx
SellPander Pay

W tym artykule wyjaśnimy w jaki sposób działa moduł SellPander Pay. Moduł umożliwia wysłanie do Klienta za pomocą maila lub SMS linka do dokonania płatności. Funkcja sprawdza się np. gdy Zakupowicz dzwoni i składa zamówienie lub dzwoni i domawia produkt. Rejestrując się za pomocą naszego linku i podpinając przelewy24 otrzymujesz mniejszą prowizję:

https://panel.przelewy24.pl/rejestracja.php?a=assign_partner&idp=146160

SellPander Pay

W panelu SellPander w zakładce “BaseLinker” -> “SellPander Pay” należy uzupełnić wszystkie pola. Dane do uzupełnienia formularza otrzymasz od Przelewy24.

  • SellPander
Fig. 1 Zakładka SellPander Pay w panelu SellPander

Klucz do CRC i klucz do raportów znajdziesz na stronie przelewy24 po zalogowaniu się do panelu.

  • SellPander
Fig. 2 Formularz do wypełnienia w Przelewy24

W panelu SellPander widoczne są dwa linki, z których musisz skorzystać. Pierwszy link to adres dostępu do strony. Natomiast drugi link nie otworzy zamówienia, tylko wyśle wiadomość SMS do Klienta przekierowującą go do płatności.

  • SellPander
Fig. 3 Prawidłowo uzupełniony formularz

Po uzupełnieniu formularza i ustaleniu automatycznej akcji w BaseLinkerze z użyciem linku Klient otrzyma wiadomość e-mail lub SMS z opcją zapłaty za złożone zamówienie. W zależności od tego czy Klient domawiał produkt, czy składał całe zamówienie – pojawi się odpowiednia kwota, w całości lub różnica, którą musi opłacić. Jeśli w panelu BaseLinkera w konkretnym zamówieni pojawiła się pełna kwota lub różnica, którą Twój Klient musi opłacić, to ustalając automatyczną akcję otrzyma on SMS lub e-mail.

  • SellPander
Fig. 4 Zamówienie widoczne w BaseLinkerze z różnicą do zapłaty

Klient otrzymuje wiadomość na widoczny w panelu BaseLinkera numer telefonu lub adres e-mail. 

  • SellPander
Fig. 5 Wiadomość wysyłana do Kupującego

Po wprowadzeniu adresu e-mail w oknie, Kupujący zostanie przekierowany do płatności.

  • SellPander
Fig. 6 Wiadomość wysłana do Kupującego
  • SellPander
Fig. 7 Przekierowanie do płatności

Po opłaceniu w panelu BaseLinkera w miejscu płatności pojawia się kwota opłacona w całości. 

SellPander Pay działa również w przypadku dopłat za przesyłkę pobraniową. W sytuacji, gdy Kupujący nie odbierze paczki, a ta wróci do nadawcy, ma on możliwość ponownego opłacenia przesyłki właśnie za pomocą SellPander Pay. 

W tym celu należy dodać nowy produkt do zamówienia. Wybierz przycisk w panelu BaseLinkera “Dodaj produkty do zamówienia” -> “Dodaj produkt ręcznie”

  • SellPander
Fig. 8 Dodawanie zamówienia
  • SellPander
Fig. 9  Przycisk dodawania zamówienia ręcznie w BaseLinkerze

Należy wypełnić wszystkie pola: nazwę, kwotę oraz ilość i kliknąć przycisk “Zapisz”.

  • SellPander
Fig. 10 Uzupełnianie danych nowo dodanego produktu

Po dodaniu nowego produktu, w tym przypadku jest to “Dostawa” zmieni się cena, z opłaconej na pełną.

  • SellPander
Fig. 11 Zmiana ceny po dodaniu dostawy

Po ustawieniu automatycznych akcji w Baselinkerze za pomocą jednego kliknięcia Twój Klient otrzyma wiadomość SMS lub e-mail z prośbą o opłacenie. 

Poniżej przedstawiamy przykłady automatycznych akcji:

  • Z wykorzystaniem akcji zmiany statusu
  • SellPander
Fig. 12 Automatyczna akcja w BaseLinkerze z wykorzystaniem zmiany statusu 
  • Z wykorzystaniem przycisku SellPander Pay
  • SellPander
Fig. 13 Automatyczna akcja w BaseLinkerze z wykorzystaniem przycisku SellPander Pay
  • SellPander
Fig. 14 Przycisk SellPander Pay widoczny w panelu BaseLinkera

Spis treści