fbpx
Rozbijanie zestawów dynamicznych z wykorzystaniem integracji SMS

W tym artykule omówimy, w jaki sposób działa rozdzielanie zestawów dynamicznych na fizyczne produkty, z wykorzystaniem integracji SMS.

Uwaga: Ten artykuł zakłada, że skonfigurowałeś już zestawy dynamiczne wraz z produktami i parametrami w panelu aplikacji SellPadner. Jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś, skorzystaj z tego artykułu

Weryfikacja zestawów dynamicznych z użyciem SMS

Rozbijanie, czy też rozdzielanie zestawów dynamicznych na produkty fizyczne, może odbywać się na dwa sposoby:

  • Poprzez dział obsługi klienta, z wykorzystaniem panelu aplikacji SellPander
  • Poprzez klienta końcowego, z wykorzystaniem integracji SMS

W tym artykule omówimy drugie z podanych rozwiązań. Aby dowiedzieć się, w jaki sposób weryfikować zamówienia z użyciem panelu SellPander, skorzystaj z tego artykułu

Rozbijanie zestawów dynamicznych z wykorzystaniem integracji SMS pozwala na jeszcze większą automatyzację procesów przetwarzania zamówień, poprzez przeniesienie możliwości weryfikacji zamówienia w panelu, z pracownika BOK, na klienta końcowego. Takie rozwiązanie pozwala na zmniejszenie kosztów obsługi, a także, na zaoszczędzenie jeszcze większej ilości czasu i zmniejszeniu ilości rzeczy, o których należy nieustannie myśleć i pilnować.

Samo korzystanie z funkcji wysyłki SMS jest bezpłatne w ramach abonamentu obsługi zestawów dynamicznych. Koszty naliczane są tylko dla wysyłki poszczególnych wiadomości SMS.

Więcej na temat konfiguracji integracji SMS możesz przeczytać tutaj.

W tym artykule omówimy, w jaki sposób włączyć możliwość weryfikacji poprzez SMS oraz to, jak faktycznie wygląda proces z perspektywy klienta końcowego.

Konfiguracja weryfikacji z użyciem SMS

Rozbijanie, czy też rozdzielanie zestawów statycznych w systemie SellPander odbywa się poprzez wysłanie wiadomości SMS, do klienta końcowego, która to wiadomość zawierającej specjalny link pozwalający na uzyskanie dostępu do zamówienia i jego modyfikację. Aby zrealizować to zadanie, należy utworzyć automatyczną akcję “Wywołaj adres URL” w panelu aplikacji Baselinker. Unikatowy adres rozbijania zestawów można znaleźć, logując się do panelu SellPander i wybierając zakładkę “Ustawienia”, a następnie sekcję “SMS”

  • SellPander
Fig. 1 – Adres URL automatycznej wysyłki SMS, panel SellPander

Podany adres należy skopiować, a następnie dodać w formie automatycznej akcji w panelu Baselinker:

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie image-16-1024x112.png
  • SellPander
Fig. 2 – Panel Baselinker, automatyczne akcje

Po zapisaniu ustawień konfiguracja jest gotowa do działania.

Omówienie procesu

W tej sekcji zajmiemy się omówieniem całego procesu rozbijania zestawu dynamicznego poprzez wysyłkę SMS, z perspektywy klienta końcowego.

Po pierwotnym obsłużeniu zamówienia w systemie Baselinker i wysłaniu wiadomości SMS przy pomocy akcji automatycznej, owa wiadomość zostaje dostarczona klientowi końcowemu

  • SellPander
Fig. 3 – Dostarczona wiadomość SMS

Po kliknięciu w link znajdujący się w wiadomości SMS otworzy się indywidualna strona internetowa, pozwalająca na wybór określonych wariantów zakupionych produktów

  • SellPander
Fig. 4 – Konfiguracja produktów

Po zakończeniu konfiguracji i kliknięciu przycisku “Zapisz”, zamówienie zostaje “rozbite” na indywidualne produkty, dokładnie w taki sam sposób, jak podczas weryfikacji w panelu SellPander

  • SellPander
Fig. 5 – Rozbite zamówienie

FAQ

  • Czy w przypadku, gdy klient zatwierdzi wybrane parametry zamówienia, może je później edytować?

    Nie, klient nie może edytować danego zamówienia po raz drugi. W przypadku próby takiego działania uzyska on komunikat informujący, że zamówienie zostało już raz zatwierdzone i nie może być edytowane. Zapobiega to sytuacjom, w których klient zmienia wybrane parametry produktów, podczas gdy są one już przygotowywane lub spakowane i wysłane. Zamówienie może jednak zostać zmodyfikowane przez uprawnionego pracownika obsługi, przez panel aplikacji Baselinker.
  • Co, jeżeli klient spróbuje zmodyfikować zamówienie, które zostało już zatwierdzone przez pracownika obsługi?

    Podobnie jak w przypadku próby ponownej edycji uzyska on informacje, że jego zamówienie zostało już potwierdzone przez pracownika obsługi.

Powiązane artykuły

Integracja SMS
Cennik integracji SMS
Weryfikowanie zamówień z użyciem panelu SellPander

Spis treści