Rozbijanie zestawów dynamicznych z użyciem panelu SellPander

W tym artykule omówimy, w jaki sposób rozdzielić zestawy dynamiczne na fizyczne produkty, z wykorzystaniem zakładki „Weryfikacja” w panelu SellPander.

Uwaga: Ten artykuł zakłada, że skonfigurowałeś już zestawy dynamiczne, wraz z produktami i ich parametrami, w panelu aplikacji SellPadner. Jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś, skorzystaj z tego artykułu

Weryfikacja zestawów dynamicznych

Rozbijanie, czy też rozdzielanie zestawów dynamicznych na produkty fizyczne może odbywać się na dwa sposoby:

  • Poprzez dział obsługi klienta, z wykorzystaniem panelu aplikacji SellPander
  • Poprzez klienta końcowego, z wykorzystaniem integracji SMS

W tym artykule omówimy pierwsze z podanych rozwiązań. Aby dowiedzieć się, w jaki sposób użyć drugiej możliwości, skorzystaj z tego artykułu.

Rozbijanie zestawów dynamicznych w panelu SellPander polega na „zaznaczeniu” odpowiednich opcji, dobranych dla każdego zestawu, przez pracownika BOK (lub inną upoważnioną osobę), z wykorzystaniem zakładki „Weryfikacja”. Jest to proces pół automatyczny, co oznacza, że wymaga jak najmniejszej ingerencji ze strony pracownika. Większość działań odbywa się „za kurtyną”, z wykorzystaniem indywidualnie opracowanych algorytmów. Jeżeli masz pomysł na sposób, w jaki możemy jeszcze bardziej uatrakcyjnić dynamiczne rozbijanie zestawów, skontaktuj się z nami.

Aby zweryfikować zamówienia zawierające zestawy dynamiczne, zaloguj się do panelu aplikacji SellPander i z menu nawigacji wybierz zakładkę „Weryfikacja”.

  • SellPander
Fig. 1 – Zakładka „Weryfikacja”

Następnie wybierz interesujące Cię zamówienie i kliknij przycisk „+” znajdujący się z prawej strony wybranego wiersza. Działanie to otworzy listę produktów przypisanych do danego zamówienia.

  • SellPander
Fig. 2 – Produkty przypisane do zamówienia

Jeżeli dany produkt został wprowadzony do systemu SellPander, w danym wierszu wyświetlą się pola wyboru parametrów. Jeżeli nie, wyświetlona zostanie informacja „Brak produktu w systemie”, jak zostało to pokazane powyżej. Przycisk „Zaznacz” znajdujący się z prawej strony każdego wiersza, służy jako pomoc w oddzieleniu produktów, które zostały już zweryfikowane i skonfigurowane i nie wpływa na całość procesu. Do zatwierdzenia danego zamówienia, służy przycisk „Zatwierdź” znajdujący się z prawej strony głównego wiersza

  • SellPander
Fig. 3 – Zatwierdzanie zamówienia

Po zatwierdzeniu zamówienia, system SellPander rozdzieli zestaw, kończąc działanie ustawieniem nowego statusu wpisanego w pole „Przekaż zamówienia do statusu (Weryfikacja)” w zakładce „Ustawienia > Baselinker”.

Rezultat podjętych działań możemy zweryfikować logując się do panelu Baselinker, i wybierając określone zamówienie

  • SellPander
Fig. 4 – Zamówienie z rozbitym zestawem w panelu Baselinker

Powiązane artykuły

Dodawanie zestawu dynamicznego
Rozbijanie zestawów dynamicznych z wykorzystaniem integracji SMS

Spis treści

Zapisz się do naszego newslettera!

Zapisz się do naszego newslettera!

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami, ofertami i wydarzeniami? Dołącz do naszej społeczności i otrzymuj informacje prosto na swoją skrzynkę e-mail!

Dziękujemy za zapisanie się! Twoja subskrypcja została pomyślnie zarejestrowana. Czekaj na najnowsze wiadomości i oferty, które otrzymasz prosto na Swoją skrzynkę e-mail.