W tym artykule omówimy, w jaki sposób rozdzielić zestawy dynamiczne na fizyczne produkty, z wykorzystaniem zakładki „Weryfikacja” w panelu SellPander.
Uwaga: Ten artykuł zakłada, że skonfigurowałeś już zestawy dynamiczne, wraz z produktami i ich parametrami, w panelu aplikacji SellPadner. Jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś, skorzystaj z tego artykułu
Weryfikacja zestawów dynamicznych
Rozbijanie, czy też rozdzielanie zestawów dynamicznych na produkty fizyczne może odbywać się na dwa sposoby:
- Poprzez dział obsługi klienta, z wykorzystaniem panelu aplikacji SellPander
- Poprzez klienta końcowego, z wykorzystaniem integracji SMS
W tym artykule omówimy pierwsze z podanych rozwiązań. Aby dowiedzieć się, w jaki sposób użyć drugiej możliwości, skorzystaj z tego artykułu.
Rozbijanie zestawów dynamicznych w panelu SellPander polega na „zaznaczeniu” odpowiednich opcji, dobranych dla każdego zestawu, przez pracownika BOK (lub inną upoważnioną osobę), z wykorzystaniem zakładki „Weryfikacja”. Jest to proces pół automatyczny, co oznacza, że wymaga jak najmniejszej ingerencji ze strony pracownika. Większość działań odbywa się „za kurtyną”, z wykorzystaniem indywidualnie opracowanych algorytmów. Jeżeli masz pomysł na sposób, w jaki możemy jeszcze bardziej uatrakcyjnić dynamiczne rozbijanie zestawów, skontaktuj się z nami.
Aby zweryfikować zamówienia zawierające zestawy dynamiczne, zaloguj się do panelu aplikacji SellPander i z menu nawigacji wybierz zakładkę „Weryfikacja”.
Następnie wybierz interesujące Cię zamówienie i kliknij przycisk „+” znajdujący się z prawej strony wybranego wiersza. Działanie to otworzy listę produktów przypisanych do danego zamówienia.
Jeżeli dany produkt został wprowadzony do systemu SellPander, w danym wierszu wyświetlą się pola wyboru parametrów. Jeżeli nie, wyświetlona zostanie informacja „Brak produktu w systemie”, jak zostało to pokazane powyżej. Przycisk „Zaznacz” znajdujący się z prawej strony każdego wiersza, służy jako pomoc w oddzieleniu produktów, które zostały już zweryfikowane i skonfigurowane i nie wpływa na całość procesu. Do zatwierdzenia danego zamówienia, służy przycisk „Zatwierdź” znajdujący się z prawej strony głównego wiersza
Po zatwierdzeniu zamówienia, system SellPander rozdzieli zestaw, kończąc działanie ustawieniem nowego statusu wpisanego w pole „Przekaż zamówienia do statusu (Weryfikacja)” w zakładce „Ustawienia > Baselinker”.
Rezultat podjętych działań możemy zweryfikować logując się do panelu Baselinker, i wybierając określone zamówienie
Powiązane artykuły
Dodawanie zestawu dynamicznego
Rozbijanie zestawów dynamicznych z wykorzystaniem integracji SMS