Tworzenie priorytetów w zakładce CRM

W tym artykule omówimy w jaki sposób utworzyć priorytety w SellPanderze.

Priorytety

Moduł SellPander CRM daje również możliwość ustalenia priorytetów wiadomości i dyskusji. 

W zakładce “CRM” -> “Konfiguracje” -> “Priorytety” znajdziesz 3 domyślne priorytety, którymi możesz dowolnie zarządzać. Priorytety można stosować dwojako – w sposób standardowy, na zasadzie określenia pilności zgłoszenia lub jako dowolny status.

  • SellPander
Fig. 1 Zakładka “Priorytety” w SellPander

Za pomocą przycisku “Edytuj” możesz zmienić nazwę priorytetów oraz ich kolor. 

  • SellPander
Fig. 2 Okno umożliwiające zmianę nazwy i koloru priorytetu

Za pomocą przycisku “Dodaj ustawienie” możesz dodać własny priorytet. 

  • SellPander
Fig. 3 Dodawanie własnego priorytetu 
  • SellPander
Fig. 4 Ustalanie ustawień nowego priorytetu

Nowo utworzonemu priorytetowi możesz nadać własną nazwę oraz własny kolor.

  • SellPander
Fig. 5 Nowy priorytet widoczny w panelu SellPander

Spis treści

Zapisz się do naszego newslettera!

Zapisz się do naszego newslettera!

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami, ofertami i wydarzeniami? Dołącz do naszej społeczności i otrzymuj informacje prosto na swoją skrzynkę e-mail!

Dziękujemy za zapisanie się! Twoja subskrypcja została pomyślnie zarejestrowana. Czekaj na najnowsze wiadomości i oferty, które otrzymasz prosto na Swoją skrzynkę e-mail.