BL Translate

W tym artykule wyjaśnimy jak skorzystać z funkcji BL Translate. Funkcja ta działa tylko i wyłącznie pod nowy magazyn BaseLinkera.

BL Translate

Dzięki BL Translate masz możliwość przetłumaczenia opisów produktów na wybrane przez siebie języki. W celu skorzystania z funkcji “BL Translate” uruchom moduł w panelu SellPander w zakładce “Ustawienia” -> “Opłaty” i uruchom moduł.

W panelu BaseLinkera w ustawieniach znajduje się “Katalog”, w którym masz możliwość wyboru języka opisu. Po zalogowaniu do BaseLinkera wejdź w “Ustawienia”-> “Katalogi”. 

  • SellPander
Fig. 1 Ustawienia katalogu w BaseLinker

Z tego poziomu masz możliwość edytowania katalogu wybierając ikonę ołówka w prawym rogu. 

  • SellPander
Fig. 2 Edycja katalogu w BaseLinkerze

W ustawieniach katalogu masz możliwość wyboru języka.

  • SellPander
Fig. 3 Edycja katalogu

Wybrane przez Ciebie języki w tym katalogu automatycznie pojawią się w panelu SellPander w zakładce “BaseLinker” -> “BL Translate” po wyborze odpowiedniego katalogu.

  • SellPander
Fig. 4 Zakładka BL Translate w panelu SellPander
  • SellPander
Fig. 5 Wybór katalogu w panelu SellPander
  • SellPander
Fig. 6 Wybrane języki widoczne w oknie panelu SellPander

W panelu SellPander masz możliwość przetłumaczenia konkretnego produktu lub produktów z całej kategorii. 

  • SellPander
Fig. 7 Wybór kategorii

Jeśli wybrałeś tłumaczenie jednego produktu, to w oknie poniżej podaj ID produktu i wybierz przycisk “Wykonaj lokalnie”. Natomiast jeśli wybrałeś “Tłumaczenie produktów z zadanej kategorii” to w polu na dole ekranu powinieneś wybrać odpowiednią kategorię.

  • SellPander
Fig. 8 Wybór odpowiedniej kategorii produktów

Można przetłumaczyć produkt/kategorię z poziomu panelu, poprzez funkcję „Wykonaj lokalnie”, bądź też wykorzystać do tego adres URL (z opcją ustawienia go w automatycznej akcji). Po ustawieniu automatycznej akcji w BaseLinkerze system przetłumaczy wybrany produkt na ustalone wcześniej języki obce. Adres URL potrzebny do wykonania automatycznej akcji znajdziesz w panelu SellPander w zakładce “BaseLinker”-> “BL Translate”.

  • SellPander
Fig. 9 Adres URL do wywołania automatycznych akcji

Automatyczne tłumaczenie po edycji/dodaniu produktu

W celu wywołania automatycznej akcji i przetłumaczenia produktów na wybrane języki zaloguj się do BaseLinkera. W zakładce “Automatyczne akcje” podczas tworzenia automatycznej akcji w zdarzeniu wybierz “Edytowano produkt” lub “Dodano produkt” w wykonywanych akcjach wybierz “Wywołaj URL”. W adresie URL skopiowanym z panelu SellPander w miejsce [blProductId] należy wstawić odpowiedni tag [product_id]

Jeżeli wpłynie nowe zamówienie, to zostaną zdjęte stany magazynowe i BaseLinker liczy to jako edycję np. 5 produktów. Bardzo istotne jest, by podczas ustalania automatycznej akcji dodać warunek, że zrobił to pracownik. Dzięki temu system będzie wiedział kto edytował produkt, że zrobił to pracownik, a nie BaseLinker. W przeciwnym wypadku dla każdego zamówienia pojawi się kilka wywołań, dla każdego produktu, z tłumaczeniem już przetłumaczonego opisu.

  • SellPander
Fig. 10 Dodawanie automatycznej akcji

Spis treści

Zapisz się do naszego newslettera!

Zapisz się do naszego newslettera!

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami, ofertami i wydarzeniami? Dołącz do naszej społeczności i otrzymuj informacje prosto na swoją skrzynkę e-mail!

Dziękujemy za zapisanie się! Twoja subskrypcja została pomyślnie zarejestrowana. Czekaj na najnowsze wiadomości i oferty, które otrzymasz prosto na Swoją skrzynkę e-mail.