Korzystanie z retargetingu przy integracji SMS

W tym artykule wyjaśniamy w jaki sposób skorzystać z dodatku „retargeting” przy stosowaniu integracji SMS.

Dodatek „Retargeting”

Dodatek „Retargeting” to funkcja systemu SellPander pozwalająca na integracje serwisu (a konkretnie integracji panelu rozbijania zamówienia przez SMS) z kontami Facebook ADS i Google ADS. Dzięki temu możliwe jest śledzenie działań podejmowanych przez klientów na omawianej stronie, a następnie kierowanie do nich indywidualnie spersonalizowanych akcji promocyjnych i reklam.

Do swojego działania dodatek „Retargeting” wymaga dostępu do modułu „Zestawy dynamiczne”, jak również konta w przynajmniej jednym z dwóch wymienionych serwisów.

Konfiguracja

Konfiguracja dodatku „Retargeting” odbywa się poprzez wprowadzenie do panelu SellPander ID konta Facebook ADS i/lub numeru identyfikacyjnego konta Google ADS. Dokonać tego można w zakładce Ustawienia > Dodatki, sekcja Retargeting

  • SellPander
Fig. 1 – Sekcja „Retargeting”

Wspomniane wyżej identyfikatory znaleźć można na kontach usług Facebook ADS i Google ADS. W przypadku konta Facebook, należy wygenerować nowy Pixel (lub skorzystać z już istniejącego), a następnie podać kod znajdujący się w wierszu:

        fbq('init', 'XXXXXXX');

Jak pokazano na poniższym obrazku:

  • SellPander
Fig. 2 – Kod ID z Facebook Pixel

W przypadku dodawania konta Google ADS, należy wykorzystać identyfikator znajdujący się w wierszu

    gtag('config', 'XX-YYYYYYYYY');

Identyfikator ten rozpoczyna się od dwóch liter (AW w przypadku konta AdWords, UA w przypadku konta Google Anaitics skojarzonego z kontem Google ADS.

  • SellPander
Fig. 3 – Identyfikator Google Tag

Pobrane wartości wystarczy wstawić w odpowiednie pola w ustawieniach panelu. System automatycznie pobierze podane identyfikatory i wygeneruje kod śledzący.

Powiązane artykuły

Spis treści