W tym artykule wyjaśniamy, w jaki sposób zmienić ustawienia w systemie SellPander.
Zmiana ustawień
Aby zmienić ustawienia konta, zaloguj się do panelu aplikacji SellPander, a następnie z menu nawigacji wybierz opcję „Ustawienia”. Zostaniesz przeniesiony do formularza, w którym możesz zmienić wybrane przez siebie wartości. Aby zmienić ustawienia modułów zestawów statycznych i dynamicznych, wybierz zakładkę „Baselinker”
Poniżej znajdują się objaśnienia poszczególnych pól:
- Token API Baselinker – Unikalny kod (Token) aplikacji Baselinker. Znajdziesz go w swoim panelu konta Baselinker, w zakładce „Moje konto > API”.
- Identyfikator magazynu (domyślnie magazyn baselinkera) – Magazyn, w którym znajdują się zestawy i ich produkty składowe.
- Pobieraj zamówienia o statusie – Status Baselinker, z którego mają być pobierane zamówienia (zakładka „Weryfikacja”) (Moduł zestawy dynamiczne)
- Przekaż zamówienia do statusu (Weryfikacja) – Status Baselinker, do którego przekazane mają zostać zamówienia zweryfikowane przez obsługę i klienta (Moduł zestawy dynamiczne)
- Przekaż zamówienia do statusu (Rozbijanie statyczne) – Status Baselinker, do którego przekazane mają zostać zamówienia podzielone na fizyczne produkty (Moduł zestawy statyczne)
- Połącz fizyczne produkty na podstawie – Wartość, po której produkty fizyczne będą wyszukiwane w magazynie Baselinker. Do wyboru są 3 możliwości:
a) numer SKU produktu
b) Opis dodatkowy 1
c) Opis dodatkowy 2
W przypadku wyboru opcji „Połącz po SKU” system wyszuka produkty w magazynie Baselinker, na podstawie numeru SKU/Prefixu. W przypadku wybrania opcji „Połącz po opisie”, system wyszuka produkty na podstawie nazwy. Więcej informacji na temat łączenia produktów znajduje się w tym artykule.
Wybrana wartość ma zastosowanie tylko dla modułu zestawy dynamiczne. - Pobieraj tylko zamówienia zawierające produkty znajdujące się w systemie – Zaznaczenie tego pola powoduje wyświetlanie w tabeli weryfikacji tylko zamówień zawierających produkty znajdujące się w systemie, zamiast wyświetlania wszystkich zamówień z danego statusu (Moduł zestawy dynamiczne)
- Wyślij email, kiedy ilość sztuk produktu zejdzie poniżej danego poziomu (Zestawy dynamiczne) – Zaznaczenie tego pola spowoduje wysłanie na podany przy rejestracji adres email powiadomienia, jeżeli ilość sztuk produktu w magazynie będzie mniejsza aniżeli zadeklarowana w kolejnym polu.
- Wysyłaj powiadomienia kiedy ilość sztku wariantu jest niższa niż – Pole dostępne tylko przy włączonej opcji wysyłania powiadomień. Powiadomienia zostaną wysłane, jeżeli ilość produktów w magazynie będzie niższa aniżeli podana.
- Użyj cen z magazynu dla rozbitych produktów – W przypadku zaznaczenia tego pola, system zastosuje ceny podane w magazynie Baselinker, jako ceny bazowe produktów w zamówieniach. Uwaga! Użycie tej funkcji może powodować ustawienie niepoprawnych cen zamówień. Zanim zaznaczysz to pole, upewnij się, że suma cen produktów fizycznych w magazynie jest zawsze równa cenie zestawu. Nie rekomendujemy stosowania tego ustawienia. (Moduł zestawy statyczne i zestawy dynamiczne)
- Jeżeli cena zestawu nie może zostać podzielona, dodaj pozostałe koszty (tylko jeżeli odznaczono pole „Użyj cen z magazynu dla rozbitych produktów) – Ustawienie używane jest w przypadku zestawów, w których cena bazowa nie może zostać równo rozdzielona na produkty fizyczne (np. Koszt zestawu składającego się z 2 produktów wynosi 99,99 zł – nie istnieje możliwość równego podziału ceny). W takim przypadku system przypisze każdemu produktowi najwyższą możliwą cenę (w omawianym przypadku – 49,99 zł), a resztę (1 gr) doda:
a) Do kosztów wysyłki
b) Jako osobną pozycję o wybranej nazwie
c) Do pojedynczego produktu (jeżeli takowy istnieje w zestawie – jeżeli nie, system rozbije ostatni produkt na 2 pozycje w ilościach X – 1 i 1, a następnie przypiszę cenę do pojedynczego produktu.
Dowiedz się, jak dokładnie obliczamy cenę z tego artykułu.
Ustawienie ma zastosowanie dla modułów zestawów statycznych i dynamicznych
Ustawienia SMS
Aby zmienić ustawienia integracji SMS, w zakładce „Ustawienia” wybierz sekcję „SMS„. Aby dowiedzieć się więcej na temat integracji SMS, kliknij tutaj
Poszczególne pola w sekcji SMS, oznaczają co następuje:
- Włącz wysyłkę SMS – Zaznaczenie tego pola powoduje włączenie funkcji wysyłania SMS.
- Treść wiadomości SMS – Treść wiadomości, która ma zostać wysłana w wiadomości SMS do klienta. Omawiany tekst znajduje się przed adresem URL prowadzącym do strony zamówienia.
Długość i zawartość wiadomości SMS wpływa na koszt jednostkowy wiadomości SMS. Dowiedz się więcej. - Dokup punkty – W tej sekcji możesz dokupić punkty SMS, które są wymagane do poprawnego działania aplikacji.