W tym artykule wyjaśnimy jak dodawać, usuwać, a także konfigurować swoje własne tagi w module RMA.
Kategorie tagów
Tworzenie tagów może ułatwić Ci w znaczny sposób grupowanie i zarządzanie zgłoszeniami reklamacji, a także zwrotów produktowych. W celu skorzystania z tej funkcjonalności musisz mieć jedynie wykupiony dostęp do modułu „RMA”.
Aby zobaczyć swoje tagi, przejdź do swojego panelu SellPander i z zakładki „RMA” wybierz „Tagi”.
Wybór zakładki „Tagi”
Każdy tag musi należeć do jakiejś kategorii. Z tego poziomu masz dostęp do nich wszystkich.
Aby dodać nową kategorię, kliknij przycisk „Dodaj nową kategorię”.
Przycisk dodania nowej kategorii
W tym panelu możesz podać nazwę swojej nowej kategorii, a także przypisać jej kolor. Tagi dodane w ramach tej kategorii będą miały jeden kolor.
Panel dodawania nowej kategorii
Aby usunąć daną kategorię, kliknij w czerwony przycisk „Usuń” obok danego elementu. Wszystkie tagi, które były do niej przypisane również zostaną usunięte. Operacja usuwania może potrwać dłużej, jeśli tagi były często wykorzystywane.
Usuwanie kategorii
Nazwę oraz kolor danej kategorii możesz w każdej chwili edytować klikając na przycisk „Edytuj” przy danym elemencie.
Edytowanie kategorii
Dodawanie nowego tagu
Aby dodać nowy tag, kliknij w niebieski przycisk „Dodaj nowy tag”.
Dodawanie nowego tagu
W tej zakładce możesz podać nazwę swojego tagu oraz przypisać go do uprzednio stworzonej kategorii.
Panel dodawania tagu
Twoje stworzone tagi pojawią się bezpośrednio w oknie po rozwinięciu kategorii.
Dodane tagi do kategorii
Tagom możesz zmieniać nazwę, klikając na niebieski przycisk „Zmień nazwę”, a także usuwać je korzystając z czerwonego przycisku „Usuń”.
Edycja i usuwanie tagów
Dodawanie tagów do formularza
Tagi możemy dodawać do dowolnych formularzy, aby ułatwić sobie zarządzanie nimi. Aby to zrobić, przejdź do panelu „RMA” -> „Kokpit”
Kokpit RMA
Aby dodawać tag do formularza, klikamy na niebieski przycisk „Dodaj nowy tag”.
Dodanie nowego taga do formularza
Z listy możemy teraz wybrać dowolny tag i przypisać go do formularza.
Wybór tagu z listy
Aby usunąć dany tag z formularza, wystarczy kliknąć przycisk „x” z boku danego elementu.
Usuwanie taga z formularza
Filtrowanie formularzy po tagach
Aby zobaczyć swoje wszystkie formularze, które są przypisane do danego statusu klikamy na przycisk „Pokaż filtry”.
Filtrowanie tagów
Z rozwijanej listy wybieramy interesujący nas tag, po którym chcemy filtrować nasz zbiór zgłoszeń.
Wybór tagu do filtrowania
Aby zresetować filtry, możemy kliknąć przycisk „Pokaż filtry”, a następnie „Zresetuj filtry”. Twój widok zgłoszeń powróci do normalnego trybu.
Reset filtrowania