Jak dodawać i zarządzać tagami w RMA?

W tym artykule wyjaśnimy jak dodawać, usuwać, a także konfigurować swoje własne tagi w module RMA.

Kategorie tagów

Tworzenie tagów może ułatwić Ci w znaczny sposób grupowanie i zarządzanie zgłoszeniami reklamacji, a także zwrotów produktowych. W celu skorzystania z tej funkcjonalności musisz mieć jedynie wykupiony dostęp do modułu „RMA”.

Aby zobaczyć swoje tagi, przejdź do swojego panelu SellPander i z zakładki „RMA” wybierz „Tagi”.

  • SellPander

Wybór zakładki „Tagi”

Każdy tag musi należeć do jakiejś kategorii. Z tego poziomu masz dostęp do nich wszystkich.

Aby dodać nową kategorię, kliknij przycisk „Dodaj nową kategorię”.

  • SellPander

Przycisk dodania nowej kategorii

W tym panelu możesz podać nazwę swojej nowej kategorii, a także przypisać jej kolor. Tagi dodane w ramach tej kategorii będą miały jeden kolor.

  • SellPander

Panel dodawania nowej kategorii

Aby usunąć daną kategorię, kliknij w czerwony przycisk „Usuń” obok danego elementu. Wszystkie tagi, które były do niej przypisane również zostaną usunięte. Operacja usuwania może potrwać dłużej, jeśli tagi były często wykorzystywane.

  • SellPander

Usuwanie kategorii

Nazwę oraz kolor danej kategorii możesz w każdej chwili edytować klikając na przycisk „Edytuj” przy danym elemencie.

  • SellPander

Edytowanie kategorii

Dodawanie nowego tagu

Aby dodać nowy tag, kliknij w niebieski przycisk „Dodaj nowy tag”.

  • SellPander

Dodawanie nowego tagu

W tej zakładce możesz podać nazwę swojego tagu oraz przypisać go do uprzednio stworzonej kategorii.

  • SellPander

Panel dodawania tagu

Twoje stworzone tagi pojawią się bezpośrednio w oknie po rozwinięciu kategorii.

  • SellPander

Dodane tagi do kategorii

Tagom możesz zmieniać nazwę, klikając na niebieski przycisk „Zmień nazwę”, a także usuwać je korzystając z czerwonego przycisku „Usuń”.

  • SellPander

Edycja i usuwanie tagów

Dodawanie tagów do formularza

Tagi możemy dodawać do dowolnych formularzy, aby ułatwić sobie zarządzanie nimi. Aby to zrobić, przejdź do panelu „RMA” -> „Kokpit”

  • SellPander

Kokpit RMA

Aby dodawać tag do formularza, klikamy na niebieski przycisk „Dodaj nowy tag”.

  • SellPander

Dodanie nowego taga do formularza

Z listy możemy teraz wybrać dowolny tag i przypisać go do formularza.

  • SellPander

Wybór tagu z listy

Aby usunąć dany tag z formularza, wystarczy kliknąć przycisk „x” z boku danego elementu.

  • SellPander

Usuwanie taga z formularza

Filtrowanie formularzy po tagach

Aby zobaczyć swoje wszystkie formularze, które są przypisane do danego statusu klikamy na przycisk „Pokaż filtry”.

  • SellPander

Filtrowanie tagów

Z rozwijanej listy wybieramy interesujący nas tag, po którym chcemy filtrować nasz zbiór zgłoszeń.

  • SellPander

Wybór tagu do filtrowania

Aby zresetować filtry, możemy kliknąć przycisk „Pokaż filtry”, a następnie „Zresetuj filtry”. Twój widok zgłoszeń powróci do normalnego trybu.

  • SellPander

Reset filtrowania

Spis treści