W tym artykule omówimy, w jaki sposób skonfigurować integracje stanów magazynowych Baselinkera i WFirmy przy pomocy aplikacji SellPander.
Integracja magazynu
Integracja magazynu WFirmy z Baselinkerem przy pomocy aplikacji SellPander pozwala na przechowywanie stanów magazynowych poszczególnych produktów w WFirmie, a następnie przesyłanie i aktualizowanie ich w magazynie Baselinkera.
Przesyłanie stanów odbywa się cyklicznie co godzinę i nie wymaga dodatkowych działań poza pierwotną konfiguracją.
Samo ustawienie integracji odbywa się w dwóch etapach – konfiguracji magazynu WFirmy, tak aby mógł on współgrać z magazynem Baselinkera, oraz konfiguracją w panelu SellPander.
Konfigurowanie magazynu
Pierwszym krokiem, jaki należy podjąć w celu wykonania integracji, jest przygotowanie magazynu WFirmy. Dostępne są dwa scenariusze:
a) Firma nie korzysta jeszcze z systemu WFirmy i nie posiada produktów w magazynie;
b) Firma korzysta już z WFirmyi ma uzupełniony magazyn.
W przypadku pierwszego scenariusza należy podjąć następujące kroki:
- Wyeksportować listę produktów z Magazynu Baselinkera;
- Założyć konto w systemie WFirma;
- W zakładce „Magazny” wybrać opcję „Import z pliku”;
- Przekopiować dane z baselinkera do pliku o wymaganym formacie;
- W podanym polu wskazać plik pobrany z magazynu Baselinkera;
Ważne: Podczas importu produktów pole „ID” z magazynu Baselinkera należy dopasować do jednego z podanych pól:
- PKWiU (additional_info);
- Szczegółowy opis
Jeżeli nie posiadasz danych w żadnym z podanych pól ani nie zamierzasz ich przechowywać, możesz wybrać dowolne pole. Jeżeli we wszystkich z podanych pół posiadasz dane, które chciałbyś zachować, skontaktuj się z nami
Wybranie danego pola jest konieczne w celu połączenia magazynów.
Po zaimportowaniu produktów możesz przejść do konfiguracji w panelu SellPander.
W przypadku posiadania już produktów (scenariusz 2) w magazynie WFirmy, należy również wykonać import (zaznaczając opcję „Aktualizuj produkty z takim samym kodem” i przypisać ID produktów z baselinkera do jednego z podanych powyżej pól.
Konfiguracja w panelu
W celu skonfigurowania integracji z WFirmą zaloguj się na swoje konto w systemie SellPander, a następnie z menu nawigacji wybierz „Integracje magazynu > WFirma”.
Następnie uzupełnij poszczególne pola odpowiednimi wartościami:
- Włącz integrację z Wfirmą – Zaznacz to pole, aby włączyć przesyłanie stanów magazynowych pomiędzy systemami.
- Połącz ID produktów z Baselinkera na podstawie pola Wfirma – Pole ustalone w poprzednim kroku, w którym znajdują się ID produktów z Baselinkera
- Numer kategorii dodawania nowych produktów – Numer kategorii w Baselinkerze do której zostaną dodane nowe produkty (więcej informacji w sekcji FAQ)
Następnie kliknij przycisk „Zapisz”. Aby integracja mogła zadziałać, konieczne jest przyznanie uprawnień w systemie WFirma. W tym celu kliknij przycisk „Połącz”. Zostaniesz przekierowany na stronę autoryzacji. Zaloguj się na swoje konto, a następnie przyznaj uprawnienia.
Po kliknięciu przycisku „Autoryzuj” zostaniesz z powrotem przekierowany do panelu. Status połączenia powinien zmienić się na „Aktywny”
Tak skonfigurowana integracja jest gotowa do działania.
FAQ
- Co, jeżeli dodam nowy produkt do WFirmy?
W przypadku dodania nowego produktu w WFirmie system automatycznie utworzy taki sam produkt w magazynie baselinkera (w kategorii której numer został podany w panelu), a następnie skopiuje jego ID. Żadne dodatkowe akcje nie są wymagane. - Co, jeżeli dodam nowy produkt do Baselinkera?
W przypadku dodania nowego produktu do Baselinkera system nie utworzy automatycznie kopii produktu w WFirmie. Wymagane jest dodanie produktu ręcznie lub ponowny import zawierający nowo dodane pozycje.