fbpx
Integracja z WFirmą

W tym artykule omówimy, w jaki sposób skonfigurować integracje stanów magazynowych Baselinkera i WFirmy przy pomocy aplikacji SellPander.

Integracja magazynu

Integracja magazynu WFirmy z Baselinkerem przy pomocy aplikacji SellPander pozwala na przechowywanie stanów magazynowych poszczególnych produktów w WFirmie, a następnie przesyłanie i aktualizowanie ich w magazynie Baselinkera.

Przesyłanie stanów odbywa się cyklicznie co godzinę i nie wymaga dodatkowych działań poza pierwotną konfiguracją.

Samo ustawienie integracji odbywa się w dwóch etapach – konfiguracji magazynu WFirmy, tak aby mógł on współgrać z magazynem Baselinkera, oraz konfiguracją w panelu SellPander.

Konfigurowanie magazynu

Pierwszym krokiem, jaki należy podjąć w celu wykonania integracji, jest przygotowanie magazynu WFirmy. Dostępne są dwa scenariusze:

a) Firma nie korzysta jeszcze z systemu WFirmy i nie posiada produktów w magazynie;
b) Firma korzysta już z WFirmyi ma uzupełniony magazyn.

W przypadku pierwszego scenariusza należy podjąć następujące kroki:

  • Wyeksportować listę produktów z Magazynu Baselinkera;
  • Założyć konto w systemie WFirma;
  • W zakładce “Magazny” wybrać opcję “Import z pliku”;
  • Przekopiować dane z baselinkera do pliku o wymaganym formacie;
  • W podanym polu wskazać plik pobrany z magazynu Baselinkera;

Ważne: Podczas importu produktów pole “ID” z magazynu Baselinkera należy dopasować do jednego z podanych pól:

  • PKWiU (additional_info);
  • Szczegółowy opis

Jeżeli nie posiadasz danych w żadnym z podanych pól ani nie zamierzasz ich przechowywać, możesz wybrać dowolne pole. Jeżeli we wszystkich z podanych pół posiadasz dane, które chciałbyś zachować, skontaktuj się z nami

Wybranie danego pola jest konieczne w celu połączenia magazynów.

Po zaimportowaniu produktów możesz przejść do konfiguracji w panelu SellPander.

W przypadku posiadania już produktów (scenariusz 2) w magazynie WFirmy, należy również wykonać import (zaznaczając opcję “Aktualizuj produkty z takim samym kodem” i przypisać ID produktów z baselinkera do jednego z podanych powyżej pól.

Konfiguracja w panelu

W celu skonfigurowania integracji z WFirmą zaloguj się na swoje konto w systemie SellPander, a następnie z menu nawigacji wybierz “Integracje magazynu > WFirma”.

  • SellPander
Fig. 1 – Integracja z Wfirmą

Następnie uzupełnij poszczególne pola odpowiednimi wartościami:

  • Włącz integrację z Wfirmą – Zaznacz to pole, aby włączyć przesyłanie stanów magazynowych pomiędzy systemami.
  • Połącz ID produktów z Baselinkera na podstawie pola Wfirma – Pole ustalone w poprzednim kroku, w którym znajdują się ID produktów z Baselinkera
  • Numer kategorii dodawania nowych produktów – Numer kategorii w Baselinkerze do której zostaną dodane nowe produkty (więcej informacji w sekcji FAQ)

Następnie kliknij przycisk “Zapisz”. Aby integracja mogła zadziałać, konieczne jest przyznanie uprawnień w systemie WFirma. W tym celu kliknij przycisk “Połącz”. Zostaniesz przekierowany na stronę autoryzacji. Zaloguj się na swoje konto, a następnie przyznaj uprawnienia.

  • SellPander
Fig. 2 – Autoryzacja po stronie WFirmy

Po kliknięciu przycisku “Autoryzuj” zostaniesz z powrotem przekierowany do panelu. Status połączenia powinien zmienić się na “Aktywny”

  • SellPander
Fig. 3 – Nawiązanie połączenia

Tak skonfigurowana integracja jest gotowa do działania.

FAQ

  • Co, jeżeli dodam nowy produkt do WFirmy?

    W przypadku dodania nowego produktu w WFirmie system automatycznie utworzy taki sam produkt w magazynie baselinkera (w kategorii której numer został podany w panelu), a następnie skopiuje jego ID. Żadne dodatkowe akcje nie są wymagane.
  • Co, jeżeli dodam nowy produkt do Baselinkera?

    W przypadku dodania nowego produktu do Baselinkera system nie utworzy automatycznie kopii produktu w WFirmie. Wymagane jest dodanie produktu ręcznie lub ponowny import zawierający nowo dodane pozycje.

Spis treści