W tym artykule omówimy jak działa centrum wiadomości w zakładce CRM.
Centrum wiadomości
Zakładka CRM – centrum wiadomości umożliwia filtrowanie wiadomości oraz dyskusji. To miejsce umożliwia również ustalanie priorytetów wiadomości oraz odpowiadanie na nie Klientom.
“Zakładka CRM” -> “Centrum wiadomości”
W lewym rogu znajduje się podział na źródła Allegro oraz Maile. Obok znajdziesz podział na konta – jeśli posiadasz więcej niż jedno konto Allegro, to możesz wybrać je z listy.
Po prawej stronie ekranu znajdziesz dyskusje Allegro. Każda z dyskusji oznaczona jest odpowiednim kolorem – w zależności od priorytetu. Priorytety można ustalać po wejściu w wybraną wiadomość.
Po skończonej rozmowie z danym Klientem możesz zakończyć konwersację za pomocą przycisku “Zakończ konwersację” znajdującym się powyżej. Konwersacje możesz filtrować za pomocą przycisku “Pokaż filtry”, który znajduje się nad konwersacjami.
Masz możliwość wysyłania i odpisywania na wiadomości od Klientów oraz umieszczania komentarzy. Komentarze są widoczne tylko dla osób korzystających z panelu – Klienci nie widzą umieszczonych komentarzy.
Wstawianie komentarzy
W zakładce “CRM” -> “Centrum wiadomości” -> “Maile” -> w wybranej konwersacji masz możliwość wstawiania komentarzy.