fbpx
W jaki sposób działa centrum wiadomości w SellPander?

W tym artykule omówimy jak działa centrum wiadomości w zakładce CRM.

Centrum wiadomości

Zakładka CRM – centrum wiadomości umożliwia filtrowanie wiadomości oraz dyskusji. To miejsce umożliwia również ustalanie priorytetów wiadomości oraz odpowiadanie na nie Klientom. 

“Zakładka CRM” -> “Centrum wiadomości”

  • SellPander
Fig. 1 Zakładka w CRM SellPander

W lewym rogu znajduje się podział na źródła Allegro oraz Maile. Obok znajdziesz podział na konta – jeśli posiadasz więcej niż jedno konto Allegro, to możesz wybrać je z listy. 

  • SellPander
Fig. 2 Okno zawierające dyskusje Allegro w SellPander

Po prawej stronie ekranu znajdziesz dyskusje Allegro. Każda z dyskusji oznaczona jest odpowiednim kolorem – w zależności od priorytetu. Priorytety można ustalać po wejściu w wybraną wiadomość.

  • SellPander
Fig. 3 Ustalanie priorytetów dyskusji i maili

Po skończonej rozmowie z danym Klientem możesz zakończyć konwersację za pomocą przycisku “Zakończ konwersację” znajdującym się powyżej. Konwersacje możesz filtrować za pomocą przycisku “Pokaż filtry”, który znajduje się nad konwersacjami. 

  • SellPander
Fig. 4  Filtrowanie wiadomości

Masz możliwość wysyłania i odpisywania na wiadomości od Klientów oraz umieszczania komentarzy. Komentarze są widoczne tylko dla osób korzystających z panelu – Klienci nie widzą umieszczonych komentarzy. 

Wstawianie komentarzy

W zakładce “CRM” -> “Centrum wiadomości” -> “Maile” -> w wybranej konwersacji masz możliwość wstawiania komentarzy. 

  • SellPander
Fig. 5 Wstawianie komentarzy
  • SellPander
Fig. 6 Przycisk wstawiania komentarzy
  • SellPander
Fig. 7 Dodany komentarz

Spis treści