W tym artykule omówimy czym jest zakładka CRM Autorespodnery oraz jakie posiada ona funkcje.
Autorespondery
Jedną z kluczowych funkcji w CRM są autorespondery. Autoresponder dyskusji umożliwia automatyczne odpowiadanie na rozpoczynane przez kupującego dyskusje. Allegro surowo ocenia sprzedających, którzy zwlekają z pierwszą odpowiedzią, dlatego w tej sytuacji Autoresponder może okazać się bardzo pomocny.
W celu utworzenia Autoresponderów przejdź do zakładki „CRM” -> „Konfiguracje” -> „Autorespondery”..
W zakładce autorespondery masz możliwości wyboru.
Autoresponder dyskusji Allegro
Poprzez zaznaczenie pola wyboru „Odpowiadaj tylko na pierwszą wiadomość w dyskusji” Autoresponder odpowiadać będzie tylko na pierwszą, rozpoczynającą dyskusję, wiadomość. Autoresponder pozwala też na wybór konkretnych godzin, w których będzie on odpowiadał kupującemu.
Autoresponder maili
“Autoresponder maili” umożliwia automatyczne odpowiadanie na wiadomości mailowe.
Możliwe jest odpowiadanie na wszystkie wiadomości, bądź jedynie na te, które zawierać będą zadaną frazę w tytule lub będą wysłane z konkretnych adresów email. W przypadku wpisywania adresów, możliwe jest podanie, na przykład *@sellpander.pl – odpowiedzi będą wysyłane do wszystkich adresów, które będą kończyć się w ten sposób. Drugą możliwością jest ograniczenie do konkretnego adresu, np. piotr@sellpander.pl
Jeśli zostanie zaznaczone „Odpowiadaj tylko jeżeli oba warunki zostaną spełnione”, odpowiedź zostanie wysłana tylko wtedy, kiedy zostanie spełniony zarówno warunek frazy jak i warunek adresu email. W przypadku, kiedy pole nie będzie zaznaczone, wystarczy spełnienie jednego z warunków. Analogicznie jak w przypadku autorespondera dyskusji, możliwe jest również ustawienie odpowiadania w zadanych godzinach.