fbpx
23.09.2021 – Wykaz zmian

Nowe funkcje w ramach aplikacji SellPander!

Cześć!

Miło nam Was poinformować o nowych funkcjonalnościach, które dodaliśmy w ramach aplikacji SellPander. Poniżej znajdziecie ich wykaz:

OnBuy – zmiana czasu realizacji

W dniu dzisiejszym uruchomiliśmy w formie BETA nowy moduł przygotowany pod OnBuy. Funkcja pozwala na zmianę czasu realizacji zamówienia w zależności od ilości produktów w magazynie, działa analogicznie jak tożsamy moduł pod platformę Allegro i Erli.  Jest to również kolejny krok rozbudowy naszego systemu pod kolejne platformy Marketplace.

Zmiana cen ofert – Allegro

Udostępniamy również nowy moduł pod marketplace Allegro –  możliwość zmiany cen ofert, w zależności od ilości produktów. Jeśli ilość produktów będzie niższa niż “X” to system może automatycznie zmniejszyć lub zwiększyć cenę oferty na Allegro. Możliwe jest ustawienie systemu ogólnie, dla wszystkich ofert, bądź też stworzenie specyficznych warunków, dla konkretnych SKU. 

Zmiana czasu realizacji zawierające ciąg znaków

Dla modułów zmiany czasu realizacji oraz nowego modułu zmiany cen ofert, dodaliśmy możliwość ustawienia SKU zawierającego dany ciąg znaków – należy to wykonać z użyciem * we wpisie. Wystarczy wpisać początek SKU z użyciem gwiazdki np. ZESTAW* – wtedy system wyszuka wszystkie SKU rozpoczynające się od słowa “ZESTAW”. Analogicznie działa użycie * na początku wpisu, np. *ZESTAW – zostaną uwzględnione wszystkie SKU, które kończą się na “ZESTAW”.

RMA rozbudowane o 3 funkcje

Moduł RMA jest jeszcze w fazie ALFA, ale jest przez nas systematycznie rozwijany. W dniu dzisiejszym dodaliśmy statusy reklamacji i statusy zwrotów – od teraz jest możliwe samodzielne ustawienie statusów reklamacji i zwrotów, bez konieczności korzystania z predefiniowanych.

Drugą zmianą jest dodanie formularza podglądu reklamacji i zwrotu dla Kupującego. Od teraz Kupujący ma podgląd na wszelkie zmiany, które zachodzą w złożonej reklamacji/zwrocie.

Trzecia zmiana umożliwia połączenie z BaseLinkerem. Od teraz podczas tworzenia nowej reklamacji masz możliwość pobrania danych zamówienia z BaseLinkera. Możliwe jest również wysłanie odpowiedniego adresu kupującemu – wtedy część danych również zostanie automatycznie zaczytana.